The Lodge(Genarp)
ScandicHotels.com
Priceline
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 154 US$/natt.

Park Inn by Radisson Lund(Lund)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Hotel Finn(Lund)(Mycket prisvärt!)
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 127 US$/natt.

StayAt Lund(Lund)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 123 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Travelocity
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Omdömet skrevs 12 juli 2017

Häckeberga slott ligger otroligt vackert. Glad och pigg personal gör att vi känner oss varmt välkomna. Fina rum på slottet, med härlig utsikt. Om vi ska önska något, saknas kylskåp på rummet, men vem vill sitta där när solen strålar och terrassen lockar med ett perfekt läge. Gott vitt vin serverades snabbt med lite tilltugg och man kunde slappna av och bara njuta. En skön dusch i det fina badrummet och dags för tre rätters meny + vin meny. Trevligt att vi kunde välja själva av förrätter, varmrätter och efterrätter, helt efter vårt tycke och smak. Mycket gott! snyggt upplagt och alla fick in maten samtidigt. Fina viner. Vår unga servitris var riktigt härlig, servicemind och lagom personlig. Gav oss också lite historia om slottet, vilket var mycket uppskattat.
Lugnt och skönt att sova i den här miljön, inga störande ljud. Liten men god frukost. Allt det vi behövde fanns och en hel del ekologiska produkter, eller närodlat.
Utcheckningen gick snabbt och smidigt. Vi hann med en promenad i parken och lite fotografering innan vi åkte. Kommer gärna igen.

Tips för att välja rum: Paketpriser gör att vistelsen får ett bra pris.
  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Susanne Ö
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge i naturskön omgivning förhöjer slottsvistelsen ytterligare. Maten är av toppklass och rummen bra.
Här kan man koppla av utan stress. Hit når inte vardagens larm. Här sover du till naturens ljud om natten.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack ninan65
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Fantastisk miljö att spendera en försommarhelg i. Vackert beläget slott på en ö i en sjö. Vänlig personal och god mat. Vi uppskattade den avslappnade skånska stämningen - kanske det som andra bedömare inte tycker är top notch.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Johan E
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Fin miljö på slottet vid sjön. Plats för lokala råvaror, tex hjort. Men där tar det slut - stressad personal som inte har fingertoppskänslan, ambitiöst utan att vara riktigt bra - man måste nog fundera över vem man är och vad man vill om det ska lyfta. Man kan börja med att erbjuda service på rätt nivå. Synd på ett fint ställe.

• Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack 687Mef
Omdömet skrevs 22 oktober 2016

Stressad personal, väldigt tråkig restaurang, dåliga stolar och tyvärr riktigt dålig mat.
Inte vad man förväntar sig av ett dygn på slottet, omgivningen utanför slottet är imponerande, men det är tyvärr det enda possitiva.

Tips för att välja rum: Välj svit så får du bra standard
  • Bodde här: september 2016, reste med vänner
2  Tack Peojac