Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com83 US$
Priceline83 US$
eDreams83 US$
CheapTickets83 US$
Tripadvisor83 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Lagom stor camping i mysig naturmiljö. Campingen är inramad av ett vattenfall. Bruset från vattenfallet hörs över hela campingen, somliga kanske tycker att det är störande men vi tyckte bara att det var en trevlig och mysig del av upplevelsen.
Campingen är inte jättestor och det råder en lugn atmosfär. Fina duschar och toaletter och lagom avstånd in till Åre.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack uppochner
Omdömet skrevs 11 november 2019

Ren ,fin och trivsam camping med en mycket trevlig och proffsig personal. Vi hade även kanonväder på vår visit.
Fin promenad led och mäktiga vattenfall. Jag till och med badade.
Återkommer nästa sommar.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack majsanj2015
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fin camping någon meter från forsen. Ren anläggning. Ta en promenad längs med forsen, fin Stig på ca 1000m längs med vattenfall.
Forsen dånar högt vilket inte uppskattades av alla i familjen. Det som drar ner betyget är att det är fria/valbara platser så det var utydligt var man kan stå och hur trängt man kan stå.... tror det är bättre om de rar fram en plan över campingen.
PS. Ett stenkast från Undersåkers charketuterifabrik!!!! En pärla för matälskare.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack 523christeli
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe att vila upp sig på. Brusandet från närliggande fallet skänker ro till campingen. Campingen känns trevlig med sin inte alltför stora yta. Då det är strängt vatten runtomkring så är det inte lämpligt att bada här. Du får istället tips på det och mycket annat hos den trevliga personalen. Ta en tur hit och njut av naturen och miljön.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Fint belägen camping precis vid Ristafallet. Man hör forsen och kan enkelt ta sig nära. Helt ok faciliteter.
Tänk på: väldigt stenigt om man skall tälta. Vi hade problem att få ner pinnar, dock strategiskt utlagda stenar att ta till :)

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Ida A