Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Vilket fantastiskt ställe. Så fint och så annorlunda. Inne eller ute miljön hela tiden såg man nya idéer på inredning.
Lätt att parkera, även om inte restaurangen var öppen alla dagar under denna tid, fanns det färska alternativ som man själv kunde värma.
Bra frukost, trevligt att ta med kaffet i växthuset och bara njuta av utsikten.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack peterbY9200RS
Omdömet skrevs 22 februari 2021 från mobil enhet

Bodde 3 nätter i februari på detta charmiga boende. Blev varmt välkomna och första intrycket var att det var mysigt och ombonat. Rummet var ordinärt och sköna sängar. Toalett och dusch fanns en hel del mer att önska. Fötstår att man inte hinner renovera allt på en gång. Frukosten väldigt bra och underbart trevlig personal . Middagen var utsökt bra och tror jag ätit min godaste röding med palsternacksmos med vitvinsås. En eloge till kocken! Tända ljus överallt gör mysfaktorn hög. Kan varmt rekommendera detta ställe.

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack 587margarethar
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Mycket trevlig personal mån om att vi Och våran hund skulle trivas på Fjällsättra. Stort hundtum med egen ingång, spis och kylskåp och Parkering direkt vid dörren. Sängar och kuddar påkostade och sköna. Middagsbufféer perfekta för den hungrige med både enkelt gott och kreativt vackra och läckra rätter. Frukostbuffén också tiptop och coronaanpassning lverlag väl genomtänkt. Lyxiga och väldoftande tvål och dusch attiraljer. Prisvärt och br läge med bil till flera fina längdspår och Åre.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack mallakyl
Omdömet skrevs 28 december 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse på Fjällsätra. Hela personalen var väldigt service medvetna och gästvänliga. Mycket bra mat rakt igenom frukost och middagar. Hoppas vi kan komma tillbaka hit.

Vi bodde i hundrum vilket funkade väldigt bra.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Hkv64
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Sköna sängar,mysigt rum.Dusch med draperi men jättebra schampo mm
Bodde i längan utanför med egen ingång (hade med hund) fullkomligt kolsvart utanför vid kvällsrastning.vaknade 06 när det började slå i bildörrar.
Frukosten var bra,jättegott bröd.kunde göra våfflor om man ville.Fick leta sig fram,placerat lite här och var muggar och dylikt.
Ingen bäddning eller städ alls på 4 dagar,
eller byte av handdukar.
Såg endast killen i köket,som inte hann torka av borden alls.övriga lös med sin frånvaro.
Underbar utsikt och lätt avstånd till Åre för fina vandringar.
Tv bara ettan,tvåan och fyran.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Susann W