Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Mycket trevlig personal mån om att vi Och våran hund skulle trivas på Fjällsättra. Stort hundtum med egen ingång, spis och kylskåp och Parkering direkt vid dörren. Sängar och kuddar påkostade och sköna. Middagsbufféer perfekta för den hungrige med både enkelt gott och kreativt vackra och läckra rätter. Frukostbuffén också tiptop och coronaanpassning lverlag väl genomtänkt. Lyxiga och väldoftande tvål och dusch attiraljer. Prisvärt och br läge med bil till flera fina längdspår och Åre.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack mallakyl
Omdömet skrevs 28 december 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse på Fjällsätra. Hela personalen var väldigt service medvetna och gästvänliga. Mycket bra mat rakt igenom frukost och middagar. Hoppas vi kan komma tillbaka hit.

Vi bodde i hundrum vilket funkade väldigt bra.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Hkv64
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Sköna sängar,mysigt rum.Dusch med draperi men jättebra schampo mm
Bodde i längan utanför med egen ingång (hade med hund) fullkomligt kolsvart utanför vid kvällsrastning.vaknade 06 när det började slå i bildörrar.
Frukosten var bra,jättegott bröd.kunde göra våfflor om man ville.Fick leta sig fram,placerat lite här och var muggar och dylikt.
Ingen bäddning eller städ alls på 4 dagar,
eller byte av handdukar.
Såg endast killen i köket,som inte hann torka av borden alls.övriga lös med sin frånvaro.
Underbar utsikt och lätt avstånd till Åre för fina vandringar.
Tv bara ettan,tvåan och fyran.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Susann W
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

En fantastisk plats att bo på där man känner sig otroligt välkommen. Hotellet har en viss patina och rummen är lite slitna men hemkänslan uppväger detta med råge. Värdparet har en osviklig känsla för service, och som gäst känns det som ett stort förtroende att få bo här. Vid vårt besök var restaurangen stängd men vi fick full tillgång till matsalen om vi ville äta medhavd mat. Frukostbuffén var allsidig och omfattande. Miljöperspektivet lyser igenom i produktvalet och erbjuder en mycket smakfull start på dagen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Black_Father
Omdömet skrevs 1 september 2020

Ett mysigt hotell, fräscht och rent i allmänna utrymmen.

Dessvärre så kan man i princip använda ytterfönstret som hårtork då detta var allt annat än tätt. Ett rejält oljud från ventilationen gjorde det svårt att sova. (Ej känslig, har 3 ungar hemma).

Inget svar på mobilnumret på välkomst brevet där det stod att man kunde ringa och heller ingen återkoppling trots mobilsvar.

Frukost först 08:00 enligt välkomstbrevet, men när jag passerade frukostsalen då jag ordnat annan frukost så var där verksamhet redan 07:20.

Skön säng, äldre badrum som håller vad jag skulle kalla lägre en normal standard.

Lite besviken, och lär ej återvända hit i framtiden dessvärre.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste i arbetet