Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Sköna sängar,mysigt rum.Dusch med draperi men jättebra schampo mm
Bodde i längan utanför med egen ingång (hade med hund) fullkomligt kolsvart utanför vid kvällsrastning.vaknade 06 när det började slå i bildörrar.
Frukosten var bra,jättegott bröd.kunde göra våfflor om man ville.Fick leta sig fram,placerat lite här och var muggar och dylikt.
Ingen bäddning eller städ alls på 4 dagar,
eller byte av handdukar.
Såg endast killen i köket,som inte hann torka av borden alls.övriga lös med sin frånvaro.
Underbar utsikt och lätt avstånd till Åre för fina vandringar.
Tv bara ettan,tvåan och fyran.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Susann W
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

En fantastisk plats att bo på där man känner sig otroligt välkommen. Hotellet har en viss patina och rummen är lite slitna men hemkänslan uppväger detta med råge. Värdparet har en osviklig känsla för service, och som gäst känns det som ett stort förtroende att få bo här. Vid vårt besök var restaurangen stängd men vi fick full tillgång till matsalen om vi ville äta medhavd mat. Frukostbuffén var allsidig och omfattande. Miljöperspektivet lyser igenom i produktvalet och erbjuder en mycket smakfull start på dagen.

Tack Black_Father
Omdömet skrevs 1 september 2020

Ett mysigt hotell, fräscht och rent i allmänna utrymmen.

Dessvärre så kan man i princip använda ytterfönstret som hårtork då detta var allt annat än tätt. Ett rejält oljud från ventilationen gjorde det svårt att sova. (Ej känslig, har 3 ungar hemma).

Inget svar på mobilnumret på välkomst brevet där det stod att man kunde ringa och heller ingen återkoppling trots mobilsvar.

Frukost först 08:00 enligt välkomstbrevet, men när jag passerade frukostsalen då jag ordnat annan frukost så var där verksamhet redan 07:20.

Skön säng, äldre badrum som håller vad jag skulle kalla lägre en normal standard.

Lite besviken, och lär ej återvända hit i framtiden dessvärre.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Carl K
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Har det man kan önska sig!
Utsikt, sköna sängar, toppen frukost, bra läge, gratis parkering, toppen service, familjärt, hemtrevligt osv.
Ett hotell som bara kommer bli bättre med åren.
Rekommenderar varmt att besöka detta underbara familjeägda hotell i Undersåker.

Tack hannas317
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Första gången vi är här nu på sommaren och har haft en kanonbra semester! Det här är verkligen ett supermysigt hotell med mycket trevlig och glad personal, det är ett hotell med en härlig "hemma hos känsla". Rummet var rent och fräscht och vi hade en fantastisk utsikt över Välliste berg. Hotellet ligger strax utanför Åre men också nära till Trillevallen där vi både åkt skidor på vintern men också vandrat nu på sommaren. Frukosten är dagens höjdpunkt, som erbjuder flera olika alternativ. Vi kommer garanterat åka hit igen när vintersäsongen sätter igång igen.

Rumstips: Vi bodde i rummet "Torparen" med balkong och utsikt över fjället, magiskt!
Tack Svennerholm