Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

En fantastisk plats att bo på där man känner sig otroligt välkommen. Hotellet har en viss patina och rummen är lite slitna men hemkänslan uppväger detta med råge. Värdparet har en osviklig känsla för service, och som gäst känns det som ett stort förtroende att få bo här. Vid vårt besök var restaurangen stängd men vi fick full tillgång till matsalen om vi ville äta medhavd mat. Frukostbuffén var allsidig och omfattande. Miljöperspektivet lyser igenom i produktvalet och erbjuder en mycket smakfull start på dagen.

Tack Black_Father
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Ett mysigt hotell, fräscht och rent i allmänna utrymmen.

Dessvärre så kan man i princip använda ytterfönstret som hårtork då detta var allt annat än tätt. Ett rejält oljud från ventilationen gjorde det svårt att sova. (Ej känslig, har 3 ungar hemma).

Inget svar på mobilnumret på välkomst brevet där det stod att man kunde ringa och heller ingen återkoppling trots mobilsvar.

Frukost först 08:00 enligt välkomstbrevet, men när jag passerade frukostsalen då jag ordnat annan frukost så var där verksamhet redan 07:20.

Skön säng, äldre badrum som håller vad jag skulle kalla lägre en normal standard.

Lite besviken, och lär ej återvända hit i framtiden dessvärre.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Carl K
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Har det man kan önska sig!
Utsikt, sköna sängar, toppen frukost, bra läge, gratis parkering, toppen service, familjärt, hemtrevligt osv.
Ett hotell som bara kommer bli bättre med åren.
Rekommenderar varmt att besöka detta underbara familjeägda hotell i Undersåker.

Tack hannas317
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Första gången vi är här nu på sommaren och har haft en kanonbra semester! Det här är verkligen ett supermysigt hotell med mycket trevlig och glad personal, det är ett hotell med en härlig "hemma hos känsla". Rummet var rent och fräscht och vi hade en fantastisk utsikt över Välliste berg. Hotellet ligger strax utanför Åre men också nära till Trillevallen där vi både åkt skidor på vintern men också vandrat nu på sommaren. Frukosten är dagens höjdpunkt, som erbjuder flera olika alternativ. Vi kommer garanterat åka hit igen när vintersäsongen sätter igång igen.

Rumstips: Vi bodde i rummet "Torparen" med balkong och utsikt över fjället, magiskt!
Tack Svennerholm
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Riktigt bra buffé men stort utbud av olika grönsaker, dessutom soppa samt kaka till kaffet för den som vill. Trivsam miljö dessutom och just denna dag var varmrätterna riktigt goda. Rekommenderas för den som vill satsa på en lite bättre lunch i området!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack AreHakan