Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Första gången vi är här nu på sommaren och har haft en kanonbra semester! Det här är verkligen ett supermysigt hotell med mycket trevlig och glad personal, det är ett hotell med en härlig "hemma hos känsla". Rummet var rent och fräscht och vi hade en fantastisk utsikt över Välliste berg. Hotellet ligger strax utanför Åre men också nära till Trillevallen där vi både åkt skidor på vintern men också vandrat nu på sommaren. Frukosten är dagens höjdpunkt, som erbjuder flera olika alternativ. Vi kommer garanterat åka hit igen när vintersäsongen sätter igång igen.

Rumstips: Vi bodde i rummet "Torparen" med balkong och utsikt över fjället, magiskt!
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Svennerholm
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Riktigt bra buffé men stort utbud av olika grönsaker, dessutom soppa samt kaka till kaffet för den som vill. Trivsam miljö dessutom och just denna dag var varmrätterna riktigt goda. Rekommenderas för den som vill satsa på en lite bättre lunch i området!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack AreHakan
Omdömet skrevs 13 februari 2020

Rummen är fina och välstädade. Frukosten underbar. Trevlig personal.
Hotellet ligger en bit från centralorten Åre så bil är ett måste.
Tyvärr så kunde vi inte testa lunch och middagar.
Det man skull kunna önska är motorvärmare till bilen.
De har även rum där man ta med sig hund

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack bos265
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande och hemtrevlig atmosfär! Frukosten innehåller allt man kan önska sig och flera glutenfria alternativ! Lunchen och middagen är mycket god och vällagad! Många goda alternativ på lunchbuffén att välja mellan!

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack racnol
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Trevligt, personligt hotell med pensionatskänsla. Mer mys än högsta komfort (vissa sängar behöver uppdatetas). Frukosten har allt man behöver, våfflor med grädde och hemmagjord blåbärssylt var en hit. Perfekt läge om man vill åka slalom i Åre och längd i fina Edsåsdalen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ellak1