Omdömet skrevs 21 februari 2020

Riktigt bra buffé men stort utbud av olika grönsaker, dessutom soppa samt kaka till kaffet för den som vill. Trivsam miljö dessutom och just denna dag var varmrätterna riktigt goda. Rekommenderas för den som vill satsa på en lite bättre lunch i området!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack AreHakan
Omdömet skrevs 13 februari 2020

Rummen är fina och välstädade. Frukosten underbar. Trevlig personal.
Hotellet ligger en bit från centralorten Åre så bil är ett måste.
Tyvärr så kunde vi inte testa lunch och middagar.
Det man skull kunna önska är motorvärmare till bilen.
De har även rum där man ta med sig hund

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack bos265
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande och hemtrevlig atmosfär! Frukosten innehåller allt man kan önska sig och flera glutenfria alternativ! Lunchen och middagen är mycket god och vällagad! Många goda alternativ på lunchbuffén att välja mellan!

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack racnol
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Trevligt, personligt hotell med pensionatskänsla. Mer mys än högsta komfort (vissa sängar behöver uppdatetas). Frukosten har allt man behöver, våfflor med grädde och hemmagjord blåbärssylt var en hit. Perfekt läge om man vill åka slalom i Åre och längd i fina Edsåsdalen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ellak1
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Vi hade en mysig och avkopplande vistelse fredag till söndag! Trevligt bemötande och hemtrevlig atmosfär! Frukosten innehåller allt man kan önska sig och många glutenfria alternativ! Vi fick även hjälp att förbereda matsäck till vandringsturen!
Fjällsätra är en pärla som blir bättre och bättre!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack racnol