“bäst!”

Restaurang Hamilton Bar&Restaurang
Rankad som nr 29 av 64 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Går ALLTID hit och blir ALDRIG besviken! Rekommenderar skaldjurspastan och hamburgarna! Superställe!!

Tack Eveline V

Omdömet skrevs 13 februari 2018

Vi var här ett kompisgäng på 16 personer. Alla tog lite olika mat, några tog en rätt några tog tre. Maten kom i hygglig tid, väl tillagad och smakade bra. Restaurangen är inte så stor så är man fler som vi var är det nog bra att boka bord. Hygglig prisnivå. Vår servitör var uppmärksam och trevlig.

Tack Arne N
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Här kan alla välja sin favoritplanka till bra pris. Fläskfilé, oxfilé eller lax. Alla i familjen är nöjda.

Tack MaerMe
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Har varit där många gånger och aldrig blivit besvikenplankstekarna är bara bra och deras chèvre var super gott alltid är min fovorite tillsaman röd lök helt suveränt ,,,,trevlig personal och bra service‍♂️vilket passar oss perfekt . Öl är också got priser för den mat och service.har kommer vi alltid tillbaka

Tack Mery G
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Man kan få en helt ok plankstek, flera olika typer av kött och fisk. Jag valde pepparstek med oxfilé. Såsen är viktig tycker jag och den var god. Så det blev en lyckad middag. En person i sällskapet tog fiskgryta den var helt fantastiskt. Jag kan rekommendera restaurangen.

Tack Pål B

Resenärer som tittade på Restaurang Hamilton Bar&Restaurang tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Restaurang Hamilton Bar&Restaurang? Berätta vad du tyckte!