“Rest”
Omdöme om Stinsvillan

Stinsvillan
Rankad som nr 15 av 64 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Min sambos födelsedag med 40 personer blev en lyckad kväll. Speciellt tack till servitören Zero för hans insats.

Tack Harald F

Omdömet skrevs 31 oktober 2017

Nu är det något år sedan jag åt här, men det var lugnt och varje gång god mat. Särskilt kötträtterna.

Tack fernaeus2017
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Maten som serveras är god och framförallt är drickandet på kvällen underbart eftersom priserna är helt rimliga och personalen trevlig. Gå dit på ett av deras event och det är bra drag!

Tack Martin L
Omdömet skrevs 4 september 2016 från mobil enhet

Satt här med 2 vänner och tog några öl på deras uteservering. Bra priser och trevlig personal. Dock så är uteserveringen inte mycket att hänga i julgranen. Du kollar in gatan utanför där bussarna passerar stup i ett. Samt alla tåg som rusar förbi.

Tack Bjorn K
Omdömet skrevs 23 juni 2016 från mobil enhet

Bäst med denna lokala restaurang är att ägarna fattar vad de sysslar med - restaurang i pubkänsla. Maten är hyfsad och bästa prisvärdheten får man om man äter afterworkmeny fram till 18:00.

Tack Pär Å

Resenärer som tittade på Stinsvillan tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Stinsvillan? Berätta vad du tyckte!