“Stans bästa Sushi”
Omdöme om Chikara Sushi

Chikara Sushi
Rankad som nr 3 av 63 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Har i år köpt Sushi i Sollentuna med omnejd. Inget slår Chikaras 10-bitars lax sushi med några med topping.

Alltid lika bra!

Tack Martin B

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Genuint gott och personlig service. Litet hål i väggen-typ av ställe - kanske inte den typen man vill äta på, men take away funkar alltid.

Tack Johanna U
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god sushi med perfekt ris. Kan även rekommendera halstrad lax och deras bibimbap. Hela familjen var nöjd!

Tack MaerMe
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Vi åker långväga för att äta sushi här!
Absolut toppklass!
Vackert upplägg, fräscha smaker, enkel men fin resturang och perfekt sushi.

Tack Haneds
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Stora bitar sushi gott och prisvärt.trevlig personal fanns mycket att välja på och möjlighet att byta till andra alternativ

Tack senja06

Resenärer som tittade på Chikara Sushi tittade också på

Kista, Stockholms län

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Chikara Sushi? Berätta vad du tyckte!