“Stans bästa Sushi”
Omdöme om Chikara Sushi

Chikara Sushi
Rankad som nr 3 av 65 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Har i år köpt Sushi i Sollentuna med omnejd. Inget slår Chikaras 10-bitars lax sushi med några med topping.

Alltid lika bra!

Datum för besöket: mars 2018
Tack X1713ZVmartinb

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Genuint gott och personlig service. Litet hål i väggen-typ av ställe - kanske inte den typen man vill äta på, men take away funkar alltid.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Johanna U
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god sushi med perfekt ris. Kan även rekommendera halstrad lax och deras bibimbap. Hela familjen var nöjd!

Datum för besöket: februari 2018
Tack MaerMe
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Vi åker långväga för att äta sushi här!
Absolut toppklass!
Vackert upplägg, fräscha smaker, enkel men fin resturang och perfekt sushi.

Datum för besöket: december 2017
Tack Haneds
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Stora bitar sushi gott och prisvärt.trevlig personal fanns mycket att välja på och möjlighet att byta till andra alternativ

Datum för besöket: januari 2018
Tack senja06

Resenärer som tittade på Chikara Sushi tittade också på

Bromma, Stockholms län

Besökt Chikara Sushi? Berätta vad du tyckte!