“Vanlig pizza ”
Omdöme om Kummelby Pizzeria

Kummelby Pizzeria
Rankad som nr 44 av 66 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Helt vanlig pizzeria, ganska billigt men lite mindre pizzor också. Annars god mat och trevlig atmosfär.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Martin L

Omdömet skrevs 3 mars 2016

Enkel pizzeria med hyfsade pizzor. Inget första hands val av matställe men inte det sämsta.Pizzorna är väldigt tunna och det är lite fattigt med fyllning. smaken är dock okey.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack lobj61
Omdömet skrevs 13 januari 2016 från mobil enhet

Om du inte har hungern för Pizza House gigantiska pizzor som ligger i närheten så är kummelby perfekt! Personalen är alltid lika trevlig och man får sina pizzor, kebab, hamburgare osv riktigt snabbt!

Datum för besöket: januari 2016
Tack jwinbom
Omdömet skrevs 3 april 2015

Personalen är underbar! Pizzor och kebab är riktigt goda, inte för mycket fet ost utan med bra smaker.

Datum för besöket: april 2015
Tack hassew2014
Omdömet skrevs 22 mars 2015

Det finns så många pizzerior numera så man behöver inte välja denna.. vi var där mycket för och då var det bra.. en restaurang är inte bättre än kocken och när han flyttar är det en ny restaurang med samma namn...

Datum för besöket: mars 2015
Tack JHE

Resenärer som tittade på Kummelby Pizzeria tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Kummelby Pizzeria? Berätta vad du tyckte!