“Uruselt kök”

Scandic Star Sollentuna
Rankad som nr 18 av 64 Restauranger i Sollentuna

Rummen är helt ok. Men maten är fruktansvärd. Två helger olika månader har jag bott på hotellet med anledning av en kurs. Båda helgerna har middagen till hela sällskapet varit kall, sönderkokta grönsaker och de har ingen koll på födoämnesallergier. Frukosten erbjuder torrt bröd och tomater som skivades upp för säkert 3-4 dagar sedan. Pannkakor kom fram först 1-1,5 tim in på frukosten. Kan verkligen inte rekommendera att äta på detta hotellet.

Tack chrpet64

Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Tyvärr ett av de sämre Scandic hotellen vi bott på. Vi hade bokat ett familjerum som var ok i storlek. Dusch och badkar var ett plus. Alldeles för små kuddar och bäddsoffan var inte bra. Vi bodde på 6:e våningen och det funkade bra. Personalen var inte så särskilt trevlig, när vi skulle checka in så hade vi en gäst framför oss och tre personal varav två kunde hjälpt oss men de tittade inte ens på oss. Resturangen var inte bra, varken meny eller maten var särskilt god och vi väntade jättelänge på maten. När vår efterrätt inte dök upp efter en timme och efter att vi frågat vart den var så gick vi. Tillråga på allt så blev sonen magsjuk på natten av deras nacos. Jag tror att nästan det enda bra var att det pendeltåget ligger 5min promenad bort så det var snabbt och lätt att ta sig in till stan.

Tack Sara S
Omdömet skrevs 15 september 2018

Vill tacka superduktig och tillmötesgående personal!

Hade hund med mig för 4dagarsvistelse (tips: ring lr mejla i förväg vid bokning om medhaver hund) och personalen och rummet var perfekt för just detta. Fick ett rum vars sovrum inte vette ut mot hallen, och hade en dörr mellan vardags och sovrum så hunden fick ro och inte hörde något utifrån. Hund var öht lugn men blev nervös i lobbyn pga halt golv (...), tack för tålamod från personalen :) fick också söt liten doggybag med hundsaker vid ankomst!

Rummet var fint, rymligt, välstädat, personalen var 10/10!

Tack Bevandraren
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Rymliga familjerum med både dusch och badkar! God men lite tråkig frulle! Kanonbra med pendeltågsstationen vägg i vägg så lätt att ta sig in till stan!

Tack charlottab872
Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Fint rum rakt igenom. Dammigt dock speciellt på spottar i taket.

Maten rakt igenom ganska medelmåttig trots den inte var dålig ändå.

Tack Mats I

Resenärer som tittade på Scandic Star Sollentuna tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Scandic Star Sollentuna? Berätta vad du tyckte!