“Pizzeria med många pizzor”
Omdöme om Lilla Rött

Lilla Rött
Rankad som nr 13 av 64 Restauranger i Sollentuna
Kök: Matställe, Italienskt, Från Medelhavet, Pizza, Modernt
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Typisk hämtpizzarestaurang även om det finns bord och och uteservering. Bra service och hyfsat snabb tillagning. Många olika pizzor.

Tack torgnyn

Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

En stor meny med en massa olika maträtter att välja på alltifrån pizza till sallader. Personalen är trevliga och det går snabbt att beställa. Ligger centralt i Sollentuna och lätt att ta sig ditt.

Tack Hanniis
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Denna lilla restaurang är mycket trevlig och med effektiv personal. Dock anser jag att protionerna är för stora, blir väldigt mycket som inte äts upp. Föreslår att man informerar kunden att önskar de mer mat så är det bara att säga till Trist att så mycket mat blir över och bara kastas. Annars ett riktigt bra ställe.

Tack Stockholm_SwedenHans
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Jag åt en kebab pizza special och min dotter en pasta carbonara. Pizzan var fantastiskt frasig och fräsch. Pastan krämig och god! Skulle jag bott närmare skulle jag äta här eller beställa jämt!

Tack Bjorn H
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Jättegoda pizzor och bra bemötande.
Bra barnhamburgare. Litet och mysigt ställe.
På semester med familjen och kan rekommendera detta ställe.

Tack 583annn

Resenärer som tittade på Lilla Rött tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Lilla Rött? Berätta vad du tyckte!