Holiday Hostel(Sollentuna)
  • Precis vid stranden
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Hotell Angora(Sollentuna)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 135 US$/natt.

Bergendal(Sollentuna)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Bra familjerum med väldigt sköna sängar. Alldeles för varmt på rummet utan någon möjlighet att reglera värmen. Dessutom Rummet hade rummet fönster mot hotellets lobby/restaurang så det gick inte att öppna dem för att få det svalare. Rent på rummet förutom dörrar och lister som tydligen inte ingår i städningen. Bra frukost, men hade önskat mindre och mysigare sittgrupper än för så stora sällskap som 8 personer. Inte så trevlig entré till hotellet eller trevlig lobby, men spelar mindre roll.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack liser904
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Stannade här i 4 dagar, rent å snyggt hotell. Rummen är fräscha. Maten i restaurangen va jätte god! Frukosten är väldigt bra också. Ligger nära till shopping och restauranger. Vår servitris vi hade till vårat stora sällskap när vi åt va super bra! Kommer tyvärr inte ihåg namnet på henne.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack kinna85
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet utger sig för att ”älska familjer” men förutom barnmenyn i restaurangen och en tablettask vid ankomsten märks det inte alls. Personalen i receptionen är aldrig på plats utan man får vänta/ropa, de är heller inte särskilt välkomnande eller trevliga. Frukosten är helt ok men mycket är slut och när det påpekas får man en mumlande ”det kommer” men ingen reaktion, jag känner mig mest besvärlig. Byggnaden är fin och har stor potential men rummet känns slitet och luktar lite unket.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Rooib
Omdömet skrevs 19 februari 2018

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Therese B, Hotel Manager på Scandic Hotel Star Sollentuna, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Mina kolleger och jag blev glatt överraskad över mottagandet, personalen var så serviceminded, rummet var välstädat, både bad och dusch, grymt!

Frukosten var allt man kan önska sig när det gäller ”hotellfrukost”! Vi är otroligt nöjda!

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 772fredrikm
Therese B, Hotellchef på Scandic Hotel Star Sollentuna, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej Fredrik!
Tack för din fina recension! Varmt välkommen tillbaka.