Omdömet skrevs 12 mars 2018

Bra familjerum med väldigt sköna sängar. Alldeles för varmt på rummet utan någon möjlighet att reglera värmen. Dessutom Rummet hade rummet fönster mot hotellets lobby/restaurang så det gick inte att öppna dem för att få det svalare. Rent på rummet förutom dörrar och lister som tydligen inte ingår i städningen. Bra frukost, men hade önskat mindre och mysigare sittgrupper än för så stora sällskap som 8 personer. Inte så trevlig entré till hotellet eller trevlig lobby, men spelar mindre roll.

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack liser904
Therese B, Front Office Manager på Scandic Hotel Star Sollentuna, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Hej Liser904
tack för din feedback, vi har tagit till oss av det du skriver och jag hoppas att du kan tänka dig att komma tillbaka till oss.
vi har nu färdigställt vår lobby och reception efter omfattande renovering.

önskar dig en fortsatt fin dag.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Stannade här i 4 dagar, rent å snyggt hotell. Rummen är fräscha. Maten i restaurangen va jätte god! Frukosten är väldigt bra också. Ligger nära till shopping och restauranger. Vår servitris vi hade till vårat stora sällskap när vi åt va super bra! Kommer tyvärr inte ihåg namnet på henne.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack kinna85

Hej Kinna85,

Tack för din feedback! Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet utger sig för att ”älska familjer” men förutom barnmenyn i restaurangen och en tablettask vid ankomsten märks det inte alls. Personalen i receptionen är aldrig på plats utan man får vänta/ropa, de är heller inte särskilt välkomnande eller trevliga. Frukosten är helt ok men mycket är slut och när det påpekas får man en mumlande ”det kommer” men ingen reaktion, jag känner mig mest besvärlig. Byggnaden är fin och har stor potential men rummet känns slitet och luktar lite unket.

Tack Rooib
Therese B, Receptionschef på Scandic Hotel Star Sollentuna, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2018

Hej!
Tack för din feedback, den är viktig.
Jag är säker på att vi kan bättre och vi har nyligen färdigställt en genomgående renovering av lobby och entréplan.
Hoppas att du ger oss en andra chans!
Mvh Therese

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Therese B, Hotel Manager på Scandic Hotel Star Sollentuna, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Mina kolleger och jag blev glatt överraskad över mottagandet, personalen var så serviceminded, rummet var välstädat, både bad och dusch, grymt!

Frukosten var allt man kan önska sig när det gäller ”hotellfrukost”! Vi är otroligt nöjda!

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 772fredrikm
Therese B, Hotellchef på Scandic Hotel Star Sollentuna, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej Fredrik!
Tack för din fina recension! Varmt välkommen tillbaka.