“Kvarterskrog”

Edsbacka Wärdshus
Rankad som nr 7 av 63 Restauranger i Sollentuna
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Bokade bord för 8 pers till en lördag. Delar av menyn var slut, fisken och glassen. En av oss fick inte sin förrätt. Kändes som ett bättre chaffishak med alldeles för mycket mat, cream bruléen liknade äggstanning med vanilj, servitören stressad och nervös, skakade på handen och ville försvara sina misstag. Kastade fram besticken till dem som satt längst in. Nej, tack för sällskapet men inte för servicen. De glider på namnet...trots att de numer är en helt vanlig kvarterskrog.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 320annelied

Omdömet skrevs 31 december 2019

servicen var undermålig. lutfisken ej genomgräddad utan hård och rå o mitten. revbensspjällen överkokta riktigt äckliga.

Tack lobj61
Omdömet skrevs 19 december 2019

Intog julbord med familjen på Edsbacka värdshus. Varav sonens Irländska fästmö var helt facinerad av alla goda rätter och urvalet. Vi andra likaså. Kanske var bruna bönorna lite för kompakta. Maten upplagd mycket aptitlig och var ständigt övervakad och påfylld så snart det var lite kvar.
Samt vilken trevlig personal , lugnt och harmoniskt, samt samtalsvänligt.

1  Tack Stockholm_SwedenHans
Omdömet skrevs 1 december 2019

Besökte Edsbacka Wärdshus idag för att äta julbord tillsammans med familjen.
Tyvärr är det nu långt ifrån hur det var tidigare.
Hafsigt upplagt julbord med ett mediokert utbud av rätter.
Maten hämtas i ett iskallt tält.
Lokalen, en trappa upp, var likaledes iskall.
600kr / kuvert är långt ifrån prisvärt...

Tack Ola E
Omdömet skrevs 1 december 2019

Men fantastiskt trevlig och serviceminded personal.

Allt varmt på julbordet var långt ifrån våra förväntningar. Det kalla som godis, sill etc var bra.

Köttbullarna var torra och tråkiga, omeletten slaskig, blodpuddingen med äpplen var torr, tråkig och smakade i princip ingenting och så fortsatte det.

Lutfisken, som tillagas a'la carte, var dock superb!

Vi var ett gäng på nio stycken, ingen var speciellt nöjd, och vi kommer nog inte tillbaka på julbord tyvärr.

Tack fsoderblom

Resenärer som tittade på Edsbacka Wärdshus tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Edsbacka Wärdshus? Berätta vad du tyckte!