Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Trevlig, vänlig och professionell personal på hotellet där vi firade vår bröllopsdag. Utmärkt att komma med egen båt och lägga till vid bryggan för att sedan njuta av varm bastu och utomhus varmt bad före middagen. På morgonen en fräsch frukost. Hit kommer vi tillbaka.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack tristogrande
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2017

Stort tack för ert jättefina omdöme! ❤️

Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Perfekt ställe när man vill vara i Stockholm men ändå avskilt. Bra avstånd till flygplatserna. Härlig miljö och jättegod mat. Tyst och lugnt på rummet och supersköna sängar. Frukosten är också mycket bra.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack carinar575
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Hej och stort tack för ditt fina omdöme om Bergendal! Det är så roligt att läsa fina omdömen och vi är mycket tacksamma för att du tog dig tid att göra det!
Varmt välkommen tillbaka när tillfälle ges!
Key Dolk med personal

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Fin utsikt och fina rum, men det beror mycket på var man får rummen. Vissa delar av rummen är rätt så slitna med ofräscha badrum.

Ett stort minus är dörrar smäller hela tiden. Har vaknat av det flera gånger under natten.
De borde sätta någon sorts dämpning på dörrarna.

Maten: hade beställt vegetarisk istället får jag samma maträtt som se andra fast utan kött/fisk.
Jag trodde att ni kunde laga vegetariska rätter. Bara servera kokt potatis och fänkål räknas inte som en fullständig vegetarisk maträtt!

Tips för att välja rum: Utsikt och skogen runt omkring
  • Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Sara L
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Hej och tack för att du recenserat Bergendal! Vi tar dina synpunkter på största allvar och ser över både dörrstängare och den vegetariska maten (som brukar vara prisad av våra gäster men bevisligen har vi inte lyckats med det vid din måltid, det måste vi ta åt oss och se över vår vegetariska meny). Varmt välkommen tillbaka till Bergendal! Vi serverar brunch vid några tillfällen på våren och har sen ett fint julbord med vegohörna dit man även kan boka som privatperson. Vänliga hälsningar Key Dolk med personal

Omdömet skrevs 23 augusti 2017

En bra konferensanläggning i väldigt vacker miljö vid Edsviken. Mycket god mat, extremt ljudisolerade rum (det var nästan för tyst) och väldigt trevlig personal. Jag kan rekommendera det för konferenser.

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Georg E
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2017

Hej och stort tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattade verkligen att ha dig som gäst på Bergendal!

Key Dolk med personal

Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Ligger vackert och avkopplande. Personalen är jätteservice medvetna. Och känner igen en. Trevligt att få berättat lite om historien om stället. Roligt att det finns gummistövlar på rummet. Fina promenad stigar.

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack mariemC1224HW
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2017

Hej! Tack för ditt fina omdöme om oss! Vi blir så glada för detta, på riktigt! Välkommen tillbaka till oss vid tillfälle!
/Key D