Omdömet skrevs 23 augusti 2017

En bra konferensanläggning i väldigt vacker miljö vid Edsviken. Mycket god mat, extremt ljudisolerade rum (det var nästan för tyst) och väldigt trevlig personal. Jag kan rekommendera det för konferenser.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Georg E
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2017

Hej och stort tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattade verkligen att ha dig som gäst på Bergendal!

Key Dolk med personal

Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Ligger vackert och avkopplande. Personalen är jätteservice medvetna. Och känner igen en. Trevligt att få berättat lite om historien om stället. Roligt att det finns gummistövlar på rummet. Fina promenad stigar.

Datum för vistelsen: april 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack mariemC1224HW
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2017

Hej! Tack för ditt fina omdöme om oss! Vi blir så glada för detta, på riktigt! Välkommen tillbaka till oss vid tillfälle!
/Key D

Omdömet skrevs 15 december 2016

Helt ok julbord men det mesta man eftersöker. Gott utan att överaska . Mysig lokal och trevlig personal. Extra plus för dessert och kaffe på övervåning i fotöljer. Bodde inte över men det har jag gjort för tre år sedan, och ganska enkla fräscha rum av konferenstyp

Datum för vistelsen: december 2016
Tack SumpanChrille
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2016

Hej, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss! Välkommen åter!

Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Vi gifte oss på Bergendal i juni och kan inte annat än verkligen rekommendera stället för liknande arrangemang! Vi gifte oss nere vid vattnet i den fantastiska herrgårdsträdgården, hade mingel uppe vid fontänen och middag i den vackra herrgårdsmatsalen.

Allt var super från planering, fördrink, dukning, mat, servering m.m. Ett extra tack till Abbe som höll ihop dagen på fantastisk sätt! Även boende och hotellfrukosten var på topp.

Tack Bergendal för att ni gjorde vår bröllopsdag fantastisk!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack AnnikaAnkan
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2016

Hej och stort tack för du tog dig tid att skriva en rad om oss! Det var en stor glädje för oss att få stå värd för er bröllopsfest och vi önskar er stort lycka till i framtiden!

Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig & mysig herrgård intill vackra Edsviken. Fantastisk personal och mycket bra service. Julbordet var magiskt och maten smakade super. Jultomten gav presenter till barnen och det fanns ett rum för barnen med pyssel, spel och film. Tillsist var det dags att mätta magarna med kaffe och julgodis!

Datum för vistelsen: december 2015
Tack Erik F
Key D, Hotelldirektör på Bergendal, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2016

Stort tack för ditt fina omdöme om oss! Snart är det dags för årets julbord, varmt välkommen åter :-)!