“En god lunch”

Boka bord
lör 28/11
20:00
Rankad som nr 11 av 61 Restauranger i Sollentuna
Beskrivning: På Sollentuna Garden Bistro vi vill att våra gäster ska känna sig väl omhändertagna och att serveras god mat. Vår filosofi är enkelhet och kvalitet. Maten serveras utan blomstra. En meny där säsongens smaker visas tydligt. Alla ingredienser är noga utvalda för att skapa den bästa kvaliteten.
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Vi var 5 kollegor som åt lunch på Garden i Sollentuna Centrum. Fördelen var att det inte låg i food courten. Alltså mindre stim och lugnare tempo. Min mat hade förväxlats med annan så det tog en liten stund innan vi kunde äta tillsammans. Vi valde alla olika rätter och det såg gott ut. Jag valde en smakrik kycklingspett med goda röror. Ett bra lunchställe helt enkelt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 788hannanr

Omdömet skrevs 4 maj 2019

Den här restaurangen borde ha potential att vara bra, men det är segt och väldigt blandad kvalitet på maten. Sallader och liknande man kan få till maten, är mycket trötta historier.

Det bästa är miljön, fast det är inne i ett köpcentrum. Grönt, gått om plats, personligt, trevligt.

Det är relativt lågt pris, på det dom säljer.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Anders F
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Lite oengagerad personal (kanske ny på jobbet)som gjorde det dom skulle men inte så mycket mer.

Ceasarsalladen bestod av för mycket ren sallad, men var ätbar.

Fish and chips - fisken var halvfabrikat och överstekt, pommes frites var bra liksom currysåsen.

Har varit här vid flera tillfällen och jag tyckte maten var bättre "förr".

Datum för besöket: april 2019
Tack mariek713
Omdömet skrevs 10 april 2019 från mobil enhet

Bra produkter, usel service - oerfaren/okunnig personal, maskiner som inte fungerar - orimligt höga priser och oaviserade tillägg.

Datum för besöket: april 2019
Tack Marilyn M
Omdömet skrevs 15 januari 2019

Var med ett par vänner och intog lunch och det kan INTE rekommenderas. Åt en fisksoppa för 140,- . Att kalla den rätten fisksoppa var ett stort skämt. Borde kallas rotgrönsakssoppa eller ngt liknande. I soppan var det två små fiskbitar och ett par minimala små räkor. Uselt
Mina vänner tog dagens fisk och inte heller de var nöjda med kvaliten.
Nej det finns många mycket bättre och mer prisvärda matställen i Sollentuna centrum.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Stockholm_SwedenHans

Resenärer som tittade på Sollentuna Garden Bistro tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Sollentuna Garden Bistro? Berätta vad du tyckte!