“Awesome hamburger!”
Omdöme om Hamburgarstugan

Hamburgarstugan
Rankad som nr 14 av 64 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Hambugare smaka väldigt bra och känns riktigt hemgjort Hambugare. Super god med sött potatis fries. Vi hittat nya favoriter Hambugare stället.

Tack Vanila I

Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Plus för stora portioner. Trevlig personal. Bra priser. Månadens burgare skulle vara med västerbottenost, tyvärr framkom inte västerbottenostsmaken. Köttet var från Uruguay, jag skulle föredra svenskt kött även om det skulle kosta ett par tior mer.

Tack Tisteln
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Jag käkade i Arninge utanför Willys. Det var en av de bästa hamburgarna jag ätit. Mums. Får ej missas!!!

Tack Ia L
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket goda hamburgare. Trots det något högre priset, är detta gatukök med sina smakrika högrevsburgare klart att föredra framför burgarkedjornas köttmassebiffar. Kvaliteten varierar dock. Förra besöket för två år sedan gav oss en medioker burgare och direkt oförskämd personal. Inredningen är spartansk. Terrassen konstigt konstruerad med uppluckrad träfiberplatta som golv.

Tack IJS-64
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Bästa hamburgaren jag ätit på väldigt länge. Dessutom väldigt prisvärt. Kan rekommendera att byta ut vanliga pommes mot sötpotatis-pommes, väldigt goda.

Tack Lina L

Resenärer som tittade på Hamburgarstugan tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Hamburgarstugan? Berätta vad du tyckte!