“Tryggt ställe”
Omdöme om Mandarin Garden

Mandarin Garden
Rankad som nr 22 av 64 Restauranger i Sollentuna
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Ett safe ställe - man vet vad man får när man beställer - jämn kvalitet. Helt ok.
Tar oftast med maten hem. Bra portioner.

Tack Åsa G

Omdömet skrevs 6 september 2017

Stor lunchbuffé bestående av kinesiska/thailändska rätter samt minst två rätter av svensk husmanskost, en fisk och en kött. Efterrätt och kaffe ingår också. Mycket trevlig personal och bra priser. Men det kan vara svårt att komma intill precis vid lunchrusningen.

Tack Sightsee400912
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Har nu avnjutit en kanon god lunch på ett trevligt ställe. Dottern saknade friterad kyckling så dem fixade det till henne.

Så man ska bemöta kunderna.

Tack Magnus A
Omdömet skrevs 22 mars 2017

Bra lunchbuffé med kinesiska rätter och med två husmansrätter. Kan kompletteras med sushi för fem kronor. Efterrätt ingår.

Tack guarani55
Omdömet skrevs 11 december 2016

Jag har minnen från familjemiddagar på Mandarin Garden under 90-talet, då jag var barn, och då älskade jag stället! När jag nu i vuxen ålder kände mig nostalgisk och kom tillbaka var besvikelsen stor. Jag vet inte om restaurangen blivit sämre med tiden eller om jag hade lägre krav när jag var liten men detta var inte bra. Kunderna var främst pensionärer. Jag valde lunchbuffén inklusive sushibuffé. Sushibuffén (som var ca 50 cm bred) kostade 5 kronor extra och det låga priset märktes i den obefintliga smaken. Den vanliga "kinesiska" buffén hade inslag av strömming, potatis, brunsås och annan svensk husman till låg kvalitet. Det är inte vad jag letar efter när jag går till en kinesisk restaurang, och inte det jag brukade beställa ens när jag var barn. Den asiatiska maten var av lite sämre kvalitet än den som hittas på vanlig food court, smakade inget vidare, och allting kändes ofräscht. Både jag och mitt lunchsällskap blev dåliga i magen under eftermiddagen, vilket får mig att inte vilja titta in i deras kök. Synd på barndomsfavoriten. Dock var det fortfarande billigt och läget är bra, och jag kan inte säga något om servicen eftersom det bara var lunchbuffé. Åk in till centrala Stockholm om ni letar efter en bra kinesisk restaurang.

Tack Michaela G

Resenärer som tittade på Mandarin Garden tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Mandarin Garden? Berätta vad du tyckte!