“Trevligt ställe Har varit mitt kondis i 20 år”
Omdöme om Balders Bröd

Balders Bröd
Rankad som nr 11 av 64 Restauranger i Sollentuna
Beskrivning: Varmt välkommen till oss, Balders bröd grundades 1927 och drivs fortfarande av samma familj. Vi erbjuder allt från traditionella bakverk och bakelser till fräscha sallader och smårätter. Allt vårt bröd och alla bakverk tillverkas i eget bageri med fräscha råvaror, äkta smör och gediget hantverkskunnande. Prova gärna även vår goda hemgjorda glass

Att gå och fika eller äta lunch på Balders bröd är helt ljuvligt alltid fräsha produkter Snyggt upplagt och trevlig miljö.bör absolut få ett besök

Tack smulan337

Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Stabilt konditori som erbjuder bra urval av tårtor och bakverk, har aldrig ätit lunch där så min bedömning är endast för konditoridelen.

Tack torgnyn
Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Förkyld och fräck expedit, dålig service, fult porslin. För hög bakgrundsmusik. Biskvin är ok. Morgonen blev inte särskilt trevlig.

Tack Lousine G
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Var väldigt nöjda med maten vi åt, fisk, köttbullar och foccacia. Hit kommer vi gärna igen. Köpte hem jättestora kakor och de var mycket goda, mums.

Tack Maria Å
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Godaste Semlor i år får man säga. Balders bröd är något av det bästa ställe att fika och äta semlor på och har båda trevlig atmosfär och vänlig hjälpsam personal också.

Tack 420georgn

Resenärer som tittade på Balders Bröd tittade också på

Sollentuna, Stockholms län

Besökt Balders Bröd? Berätta vad du tyckte!