“Semester ”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat. Och väldigt trevlig personal. Mysigt med tegelvalv och vinkällare finns i anslutning. Deras Carne cruda och plin var verkligen supergott!! Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: mars 2018
Tack mmanse

Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket prisvärd resturang. Här serveras det traditionella köket med ett stort urval av lokala viner. Trevlig betjäning. Boka gärna innan särskilt på weekend's. Rekommenderas !

Datum för besöket: augusti 2017
Tack torstenlyth
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger i den lilla vackra byn Neive. Den håller väldigt hög klass på både mat, vin och service. Vi åt både förrätt, pasta, varmrätt och dessert ur deras mycket prisvärda meny och blev mer än riktigt nöjda. Självfallet så hade man ett stort urval av de lokala högklassiga vinerna att botanisera bland, även de mycket prisvärda.
Servisen var professionell och väldigt trevlig. Vi satt inomhus bland en massa vinflaskor där temperaturen var behaglig. Och ja, hit kommer vi väldigt gärna tillbaka.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 68langstrom
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Nja lite oengagerad personal, not serviceminded at all. Lång tid innan mat kom. Åt ravioli som var så där. Välj gärna annan restaurang tycker jag....

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Urban A
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Vi åt lunch här o två middagar. Eftersom lunchen var utsökt med bra service bokade vi också middag. Menyn innehåller flera rätter typiska för regionen med lokala råvaror. Vinutbudet är svårslaget och priserna helt överkomliga.
Se bara upp och boka i tid. Stället är populärt och det är bara att hålla med.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack IngvarA_12

Resenärer som tittade på L'Aromatario tittade också på

Neive, Province of Cuneo

Besökt L'Aromatario? Berätta vad du tyckte!