Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe ute på landet med god mat och ypperlig service! Vi var här och åt julfrukost vilket jag starkt kan rekommendera.
Två skyttlar erbjuder även konferensmöjligheter och övernattning i en lugn och rogivande miljö.

Bodde här: december 2016, reste i arbetet
Tack Morgan O
Omdömet skrevs 20 oktober 2017

Detta ställe ligger ute på landet vid en sjö och det är lugnt och fint. Boendet är ganska enkelt, men ändå mysigt. Det som definitivt höjer betyget är den fina miljön runt omkring och den otroligt goda maten.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Jazzteffe
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Bland de bättre hotellupplevelserna. Otroligt tyst och fridfullt, perfekt efter en dag på Gekås. Man bor i "stuglängor" och har sin egen ingång och uteplats. Vårt rum av det enklare slaget men väldigt rymligt och trivsamt. Rymligt och bra badrum, men trots god plats i övrigt var det dock trångt precis vid toalettstolen som var lite tokigt placerad vid handfatet. Väldigt trevlig utomhusmiljö med fina grönområden och pittoreska hus, samt en huvudbyggnad med matsal som var toppenmysig, fin och fräsch. Och det bästa av allt var frukosten - stort urval med hög kvalitet! Slutligen väldigt prisvärt också. Blir helt klart återbesök nästa gång vi ska besöka Ullared.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack Daniel G
Omdömet skrevs 28 augusti 2017

Vi övernattade här för att vi ville ha en lugn och tyst plats med möjlighet att äta middag på kvällen. Man bor i stuga, varje stuga ha två rum med egen ingång men ingen bodde i det andra rummet så det var helt tyst. Sängarna var jättehärliga och frukosten var rejäl.
Middagen var helt OK, lite dyr dock.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Arne N
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Vi fick ett vackert rum som vette ut mot sjön.
Huvudbyggnaden gav ett intryck av omsorg och kärlek, där man månar om gästerna. Detaljer i huvudbyggnaden som skänker glädje och harmoni.
Dessutom så värnar man om miljön och gör vad man kan för att värna om miljön tillsammans med nöjda gäster.
Vi valde även mat i hotellets restaurang och maten samt vinet var otroligt gott.
Frukosten hade mångfald i sitt utbud och som var läckert upplagt och otroligt gott!

Rummet vi fick var rejält tilltaget, då jag trodde innan jag kom dit att det skulle vara ett litet rum för två personer, men det fanns rejäl yta att röra sig på.
I rummet fanns det utöver sängarna även två vackra korgstolar att sitta och njuta i, samt vilstolar ute på terassen i anslutningen till rummet.
Det fanns även paraply alldeles bredvid ytterdörren som man kunde låna.

Duschreglaget var anpassat så att man inte onödigt slösade med vattenflödet, men kunde ökas med medvetet behag.

Ett hotell som känns som något utöver det vanliga med omsorg, eftertänksamhet och lugn!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Tina L