Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com142 US$
Expedia.com142 US$
Tripadvisor142 US$
Travelocity142 US$
Orbitz.com142 US$
CheapTickets142 US$
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Underbar frukost med nybakat, hembakt bröd. Gott kaffe. Gamla härliga möbler. Sköna sängar med riktig ull i sängkläderna. Fantastiska kakelugnar. Gammalt hus som renoverats varsamt och med känsla. Ligger både centralt och lite avsides i Kinna.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 56jeanettes
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Vilken fantastisk plats. Vi blev hjärtligt mottagna och blev visade runt i denna fantastiska gård. Det är som att vara mitt i en film från gamla tider. Allt är så vackert och välplanerat och ändå är det den gamla stilen på allt. Detta var en härlig överraskning och jag var löjligt lycklig i denna omgivningen. Hit kommer jag absolut åka igen och stanna längre. Jag rekommenderar Lydde Gård varmt till alla.
Frukosten var bra med fin service. Hembakade bröd i flera sorter, ägg, olika flingor, fil och yoghurt, juice och frukt, olika pålägg och inte att förglömma, egen slungad honung från deras bikupor. Gott kaffe var det med.
Jag tycker detta är en fantastisk plats, en vilsam plats av dåtid, perfekt bevarad, mitt i nutiden.
Helt enkelt en underbar plats och en vila för själen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Micaela E
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Besökte er för att fira min systers 65-års dag samt att utforska tygriket i Marks kommun. Vid ankomst blev vi välkomnade av Lars och en kopp kaffe. Underbart boende, hemtrevligt, stora fina rum med kakelugn och mysig inredning, lugnt och tyst, sköna sängar och underbara täcken. Frukosten god med hembakat bröd och honung från egen odling. Mysigt med samtalen med Lars där vi fick veta mycket om husets fantastiska historia.
Så fint arbete ni lagt ner Siv och Lars på denna underbara gård. Här kommer vi att bo flera gånger. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack jytteo662
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Vi tillbringade några nätter på Lyddegård och älskade stället. Vi kommer gärna tillbaka. Lars tog väl hand om oss och vi fick en stuga för oss själva. Det fanns mycket intressant och vackert att se i Marks kommun och är nära till Borås, Varberg och Göteborg. Lite mer varierad frukost hade önskats samt lite mer fokus på städningen gör att betyget inte blir fem.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AnnaSR1970
Omdömet skrevs 6 juli 2019

Vacker omgivning, vackra byggnader, stora fina rum, mysig inredning, Pizzabakning i stenugn, mycket hög servicenivå, god mat .... Nära (gångavstånd) till golfbanan, flera altaner, trevliga ägare, ja vad du än har för anledning att bo i detta område, så bör detta vara svårslaget!

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack N3323NAevas