Spara
Höjdpunkter från omdömen
Rekommenderas starkt!

Har ridit både 2-timmars ritter uppe i bergen och 5-timmars ner till stranden (går bara på vintern ... läs mer

G7649IIsandral
från mobil enhet
Härlig ridtur på spanska landsbygden

Härlig ridtur med fina och trevliga hästar. Hästarna har det bra på gården. Vi möts av trevlig och ... läs mer

Omdömet skrevs 31 juli 2020
516annak
La Cala de Mijas, Spanien
från mobil enhet
Läs alla 373 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Casares
från 1 062,53 US$
Mer information
Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Kan verkligen rekommendera denna tur. Vi körde fel och kom 30 min sent men inga sura miner från ägaren. Så serviceminded, proffsig, lugn och trevlig. Vi var på konferens och överraskade personalen som mestadels var mycket oerfarna ryttare. Första gången för majoriteten. Vackra vyer under ridturen. Snälla och lugna hästar.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack HegeMaple
Omdömet skrevs 24 april 2019 från mobil enhet

En upplevelse för oss alla tre!! Ridning i fantastisk miljö och kul att vi alla tre kunde vara med då Anders aldrig suttit på en hästrygg innan. Kul familjeaktivitet. Ridinstruktör Jo fick oss alla trygga när vi galopperade i flod och berg. Team Sweden Will be back!

Datum för upplevelsen: april 2019
Tack Anna E
Omdömet skrevs 10 november 2018 från mobil enhet

Vi fick en fin tur där våra makar som är nybörjare lätt kunde följa med. Nice guide, gentle horses and fantastic wievs

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack SoffiK1
Omdömet skrevs 1 november 2018 från mobil enhet

Härlig uteritt med fina hästar och bra guide. Vi red i två timmar i en kuperad miljö och fantastiks utsikt.

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack asahoff
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Jag och min 15åriga dotter rider regelbundet och var med på en uteritt för "experienced riders". Två timmars härlig ritt, mycket kuperat, skritt, trav och galopp. Hästarna var välskötta, säkra och trevliga att rida. Yo var en perfekt guide!

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack Åsa H