“Väl värt resan!”
Omdöme om Arroyo Hondo

Arroyo Hondo
Rankad som nr 2 av 36 Restauranger i Casares
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Alltid värt resan efter den charmiga vägen upp till en resturang som alltid levererar högsta betyg! Både mat, service och lokal är av bästa kvalité!

Tack siemn2016

Omdömet skrevs 23 september 2016

Att ta sig upp i bergen för att besöka denna restaurang var en fantastiskt beslut. Från första stund vi steg in så kändes det helt rätt, mysigt vacker miljö som kändes som man nästan satt i trädtopparna. Servicen var från första stund uppmärksam och vänlig. När man sedan fick menyn framför sig så hade man svårt att välja. Men alla runt bordet valde olika och alla var mer än nöjda vad man fick på tallriken. Kan varmt rekommendera ett besök här

Tack Sussi L
Omdömet skrevs 23 september 2016 från mobil enhet

Besökte denna restaurang 21/9.
Upplevelsen var över förväntan,med
bra service trevlig miljö och fantastisk mat.
Confor

1  Tack Michael P
Omdömet skrevs 20 augusti 2016

Ätit flera middag och luncher här och alltid varit mycket nöjd. Förstklassig service och deras menu del dia har alltid hållit mycket hög kvalite.

Tack siemn2016
Omdömet skrevs 14 juli 2016

Vi åkte upp till Casares en onsdag och upptäckte att då var många restauranger stängda, men vi hittade denna restaurangen till slut. Både maten och vinet blev en fullträff för både barnen och oss vuxna. Alla var nöjda. Jag tog ankconfit som var lagd på en bädd av linsblandning med bl a granatäpplekorn som smakade mycket gott och med många olika smaker. Restaurangen besöktes av många engelsmän. Restaurangen rekommenderas, maten var ej billig men väl värd priset.

Tack Gunilla K

Resenärer som tittade på Arroyo Hondo tittade också på

Casares, Costa del Sol

Besökt Arroyo Hondo? Berätta vad du tyckte!