“Fräscht i historiskt centrum”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Elmbrew
Örebro, Sverige
19 omdömen
4 omdömen om hotell
“Fräscht i historiskt centrum”
Omdömet skrevs 8 maj 2017 för en vistelse i maj 2017

Mycket fräscht B&B mitt i gamla stan i Conversano. Fyra rum med bra standard med fint badrum. Trappor. Frukost (italiensk med kaffe, croissant, juice) serveras i närbeläget café. Kapselbryggare för espresso i B&B.
Trevlig värdinna som gärna hjälper till.
Inget säkerhetsskåp och konstigt nog gick rumsnycklarna till alla rum.
Conversanos gamla stad är mysig men inte särskilt shoppingvänligt. Bra pizzeria och craft breer-pub inom 100 m.
Lite svårt att hitta fram till B&B med bil men värdinnan guidar per telefon. Parkeringssituationen är som vanligt i Italien. Bered dig på att få leta en stund och gå några hundra meter.
Conversano är en bra utgångspunkt för utfärder till Pognilano de mare, Matera, Alberobello, Lecce m..

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Gennaro N
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 11 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

jul 16 2018
Grazie Gennaro, molto gentile, spero di rivederla!
ChrisKati ...

2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 9 september 2017 för en vistelse i augusti 2017

sep 11 2017
Grazie, è stato un piacere anche per noi avervi nostri ospiti, spero di verdervi una prossima volta allora!
baffosan
Ladispoli, Italien
8 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

aug 10 2017
Grazie mille, sono felice vi siate trovati bene e vi aspetto per un prossimo soggiorno : sarà un piacere rivedervi e magari potervi riservare una delle altre stanze, più spaziose e con balcone. A presto!
Rita
Responsabile b&b
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera