“Trevlig uteservering på torget”
Omdöme om Zum Bassewitz - STÄNGD

Zum Bassewitz
Omdömet skrevs 26 juli 2015

En av få restauranger i denna stad. Restaurangen ligger på stadens torg och har en trevlig uteservering. Restaurangen känns modern till skillnad från resten av staden som känns lite som att utvecklingen stått stilla de senaste åren. Vi åt kyckling med currysås resp.champinjonsås. Det smakade bra utan att det var några märkvärdigheter. Priset var helt OK. Inget att klaga på service, men det är heller inte så många bord.

Tack HansYstad_Sverige

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet