“Härlig lunch”

Kök: Kroatiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang vid vattnet!
Bra service med bra mat!
Prisvärt och väl lagad mat.
Vi var jätte nöjda!

Tack Mattias G

Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig atmosfär. Svårt att få bort så boka gärna innan. Bra utbud och priser. Maten var god och okej.

Tack annuttt
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Kanoba Intrada ligger utefter en trevlig strandpromenad. En lokal pärla med mycket god mat och snabb och trevlig servis. Denna kväll satt vid ett av borden en sång kvintett och sjung Kroatiska klassiska sånger, helt fantastiskt bra. Vet inte om det är sång varje kväll men det spelar ingen roll Intrada är värt ett besök i alla fall.

Tack Bongoseglaren
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Helt oväntat hittade vi denna pärla nere vid vattnet efter en helt fantastisk liten strandpromenad bara den värd att upptäcka. Maten var helt fantastisk jag åt grillad tonfisk som lätt kan bli torr men den var perfekt, urtrevlig person, fantastiskt läge. Helt ok att sitta inne väldigt mysigt. Vi fick dessutom vara med om att en liten grupp matgäster plötsligt börjar sjunga i stämmor alldeles underbart. Boka gärna bord om ni är fler än 2 och om ni vill sitta ute

1  Tack Lena L
Omdömet skrevs 15 september 2016

Personal som vägrade oss platser ute pga regn (som inte ens börjat). När vi gick, och det regnade jättemycket, så var hela uteserveringen fylld.
Maten var riklig och varm, men inget speciellt.

1  Tack Mammanonna_Sverige

Resenärer som tittade på Konoba Intrada tittade också på

Kastel Kambelovac, Kastela
Kastel Kambelovac, Kastela

Kastel Stari, Kastela

Besökt Konoba Intrada? Berätta vad du tyckte!