“Besviken”
Omdöme om Kantina Kitchen Bar

Kantina Kitchen Bar
Rankad som nr 46 av 98 Restauranger i Agia Marina
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Läst många recensioner om deras hamburgare som skulle va så goda. Då jag älskar hamburgare så var vi tvungna att besöka detta ställe till lunch. En hamburgare är inte en uppblandad färs med örter i. Det ska bara va salt och peppar. Sen att de envisas med oregano på pommesen. Det är inte gott. Pommes ska bara serveras med salt. Servicen var ok inte mer.

Datum för besöket: juni 2017
Tack lmcoolj

Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Fick tipset om denna supertrevliga frukost, lunch, middag, barhäng. Måste berätta om deras fräscha burgare som är bland de godaste min fru och jag ätit! Vi rekommenderar verkligen detta ställe som borde ligga högre upp i tripadvisor!

Datum för besöket: juli 2016
3  Tack Mikael K
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

En väldigt mysig restaurang, bra priser. Souvlakin var underbart god och personalen var trevlig och hjälpsam. Ska hit flera gånger!

Datum för besöket: juli 2016
2  Tack 371miab
Omdömet skrevs 25 maj 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe som serverar lättlagat mat. Vi tog en liten frukost här o var nöjda med det vi fick ,en bruchetta o en omelett. Kuriosa detta ställe har en egen hundparkering.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Stickan2013
Omdömet skrevs 10 maj 2016 från mobil enhet

Har redan besökt Kantina 3 gånger för pizza, burgare och frukost med fantastiska pannkakor. Extremt god mat, bra meny med mycket valmöjligheter.

Datum för besöket: maj 2016
Tack monohh

Resenärer som tittade på Kantina Kitchen Bar tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Kantina Kitchen Bar? Berätta vad du tyckte!