“En pärla som bör besökas under semestern”
Omdöme om Olivi Restaurant

Olivi Restaurant
Rankad som nr 17 av 99 Restauranger i Agia Marina
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar

Fantastiskt trevlig miljö och atmosfär. En gata bort från huvudgatan med trevliga servitörer som gör att man känner sig välkommen. Fantastiskt god grekisk mat med tilltagen portionsstorlek. Rekommenderar varmt att besöka denna pärla.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack aameliiee
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 054)

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Varje år har vi rest till Agia Marina och genom åren lärt känna ägaren och dennes familj på restaurang Olivi. Nu har det på grund av Corona som rumsterat om i världen inte blivit några besök de senaste två åren. Men jag kan varmt rekommendera deras restaurang, god mat och dryck, jättetrevliga och välkomnande personer. Alltid en trivsam stämning. Hoppas att vi snart får ses igen och önskar allt det bästa. / Kicki

Datum för besöket: juli 2021
Tack KickiS54
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Var där i september och ska dit i september i år igen! Bästa maten i stan utan tvekan och väldigt trevlig personal! Blir dom som ska laga min mat i 3:veckor stora portioner!

Datum för besöket: september 2020
3  Tack tomir856
Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Mysig atmosfär, trevliga ägare och personal. Supergod mat, som kändes vällagad och genuin.
Jag åt lamm för första gången någonsin och skulle inte ha viljat göra det någon annanstans, dom var otroligt måna om att jag fick en bra upplevelse av det. Pratade med mig om maten både innan och efter ❤
Utmärkt service och man kände sig väl omhändertagen. Helt underbart besök som toppades med god efterrätt och dryck "on the house" ❤
T.o.m. toaletten var tipptopp. Det kommer bli fler besök här i framtiden

Datum för besöket: september 2020
3  Tack H7931FYtinaw
Omdömet skrevs 2 oktober 2020

En härlig stämning råder här och maten är vällagad och god. Barnen har en rolig lekplats och vill gå tillbaka kväll efter kväll....

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Louise O

Resenärer som tittade på Olivi Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Olivi Restaurant? Berätta vad du tyckte!