“Underbar restaurang ”

Rankad som nr 14 av 97 Restauranger i Agia Marina
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Blev rekommenderade att besöka denna restaurang, och vi ångrar oss inte.!! Ligger uppåt ovanför havet så lite uppförsbacke men typisk grekisk taverna med vinrankor och såååå himla trevlig personal. Och maten var helt suverän!! Stort plus!

Datum för besöket: september 2020
Tack therese19740918
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 017)

Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Befinner ni er på Kreta måste ni besöka denna restaurang!!!
Den ägs utav två bröder som är helt fantastiska och kommer att få er att känna er mer än välkommen. Maten går inte att beskriva med ord men ni kommer inte gå härifrån hungriga kan jag lova!
Perfekt för familjer, par och kompisgäng. Så gå hit om ni vill ha en minnesvärd måltid!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Jesperscho
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Här får ni ett bemötande som ni sent kommer glömma. Trevliga bröder som har restaurangen. Vi har ätit här flera gånger under vår semester för att det blev en favorit. Missa inte detta ställe! Grillmixen för 2 var otroligt god. Rekommenderar starkt denna restaurang för alla typer av besökare.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack SwedenLinnea
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

En bra och jätte mysig restaurang väldigt trevlig personal bra mat och mycke mat kanske lite för mycket. Men som sagt en bra restaurang som är väl värt ett besök.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Z4550IApeterg
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Efter att ha läst recensionerna på denna restaurang, såg vi fram emot en matupplevelse.
Vi blev väldigt besvikna dock! Vi var 2 par som åt där, och ingen av oss var nöjda. En av oss fick en flankstek som inte gick att äta, när detta påtalades till personalen tyckte de att det var så köttet skulle vara (de hade smakat på den)
Bara det!! Vi andra fick kall mat, och verkligen inte vällagad. Så denna restaurangen undrar man ju vart de har fått sina stjärnor ifrån??

Datum för besöket: oktober 2019
Tack T7429TJpaulac

Resenärer som tittade på Olivi Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Olivi Restaurant? Berätta vad du tyckte!