Omdömet skrevs 4 september 2018

En vecka på Oscar Village med familj i blandade åldrar. Vi tycker att hotellet va väldigt fint men ha med i åtanke att rummen är väldigt olika. på övre delen av hotellområdet är det äldre rum med äldre badrum och delen vid receptionen är den nyare delen. Superfint rum med nytt badrum och fantastisk balkong men hade blivit besviken om vi fått ett rum som va äldre då tycker jag inte vistelsen hade varit lika bra. Städningen va fenomenal och all personal va trevlig och hejade hela tiden. Men det fanns en kille som jag inte riktigt förstod va han jobbade med, en yngre som vi träffade på i receptionen två ggr som inte alls passade in i Oscars personal Team. Frukosten är enkel men väldigt vällagad, roligt med mycket specialitet från Kreta saknade dock lite nötter eller nån nyttigare muslim till den grekiska yoghurten. Jag tycker dock detta är ett hotell för en äldre målgrupp utan barn, mycket pensionärer som verkade vara stammisar som tyckte det va lite jobbigt med glada och lekande barn i poolen som råkade skvätta upp vatten. Men oftast va poolen folktom så man hade oftast poolen för sig själva. dock tråkigt att folk lägger ut handdukar och inte använder solstolarna eller kommer och går. ligger precis vid vägen men det stör inte, väldigt nära till många bra restauranger både i Agia marina och i platanias.

Tips för att välja rum: be att få rum som är nyrenoverat och i den delen närmast receptionen.
  • Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Sansan010
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Ett fint hotell med extremt familjär personal som vill att man har en härlig vistelse. Kan verkligen rekommendera detta hotell. Läget är bra och frukosten ör helt ok. Rent och fräscht och man städar runt poolerna varje dag.

Bodde här: augusti 2018
6  Tack PW500
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell.
Familjär och trevlig person. Väldigt serviceinriktad och trevliga.
Bra frukost och praktiska rum.
Två bra pooler och bra poolbarer med prisvärd mat.
Rekommenderas verkligen er som har tänkt åka till Agia Marina att boka detta hotell.

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
6  Tack Albin W
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Superbt ställe och supertrevlig personal. Nära till allt, mat bad och strand. Det enda var att det var aningens litet rum för 2 vuxna och 2 barn. Nu var vi där väldigt lite så det var ett litet problem. Vi fick snabb service när vi behövde det och återvänder gärna hit igen! Trevligaste hotel jag varit på.

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
5  Tack Fredrik A
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Kommer åter till detta härligt trevliga hotell för 4:de gången,nu med barn och barnbarn och alla trivdes som fiskar
Mycket välskött prunkande trädgård, en oas i värmen.
All personal är så hjälpsam,glad och trevlig.
Restaurangen finns det heller inget att klaga på, alltid gott.♥️♥️

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
7  Tack Anita S