“Hotell med fin trädgård”
Omdöme om Hotel Marina Sands

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 2 sidor till!
Hotel Marina Sands
Rankad som nummer 28 av 31 hotell i Agia Marina
Omdömet skrevs oktober 16 2017 från mobil enhet

Vi visste väldigt lite om hur rummet vi beställt skulle se ut. Fanns inte mycket info på nätet. Stod bara ”standard rum”. Förmånligt boende för 2 personer 14 dagar.
Hotellet ser väldigt trevligt ut på utsidan, mycket blommor och växter som är välskötta. Pool området också välskött och snyggt. Pool baren var inte öppen regelbundet, den ”städades” också bort helt trots att många gäster fanns kvar.
Rummet vi fick hade ytrenoverats, men det var så tråkigt och färglöst, inte en enda prydnad på väggarna. Bara kala vita väggar. Färglösa textiler på sängtäcket och gardiner.
Morgonmålet var detsamma i 14 dagar. Ingen variation, utan samma skinka och ost varje morgon.
Vänlig personal och familjärt hotell.

Bodde här: Oktober 2017, reste som ett par
Tack sivlill

Omdömet skrevs juli 8 2017 från mobil enhet

Med tanken på det otroligt billiga priset (ca 4,8 för flyg och boende) så är detta ett mycket bra budgethotell. Poolen ligger ett stenkast från havet vilket gör att du får båda flugorna i en smäll. Stolarna är även gratis nere på stranden. Visst, något få solstolar vid poolen. Vi fick dock stolar 5 av 6 dagar och då var vi inte nere förens vid efter 10. Frukosten överraskande bra!
Det som drar ner betyget till en 4a är att vår AC inte funkade första natten. Olidligt varmt. Detta fixade de dock direkt på morgonen dagen efter.

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
2  Tack Richadr91
Omdömet skrevs juni 26 2017

Uteomgivningarna var fina med en välskött trädgård, rummet var slitet, Dåliga på att städa, torkade golvet två ggr på två veckor, bytte inte blöta handdukar, fattigt på frukosten, saft istället för juice, ingen bacon och ägg.
Poolbarkillen var det suraste jag träffat på!
Dålig Wifi på rummet!
Annars är det fint i Agia Marina så det blir ett annat hotell nästa gång!

Tips för att välja rum: Dålig Wifi på rummet!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack joersgarden
Omdömet skrevs maj 29 2017

Väl mottagen av trevlig personal. Vårt rum låg precis i anslutning till poolen, en egen liten altan utanför rummet. Rent och fint överallt, både ute och inne. Trädgården pysslades om varje dag, hotellchefen är svensk. Inget varmt serverades till frukost men den var ändå tillräcklig. Middagarna var helt ok, hela menyn fanns inte tillgänglig då vi kom så tidigt på säsongen. Sandstrand, stenigt på vissa ställen, ingen avgift för solstolar och parasoller. WI-fi i lobbyn konstandsfritt.
Vi tänker oss åka dit igen.

• Bodde här: Maj 2017, reste med vänner
Tack agnetajonsson3
Omdömet skrevs maj 25 2017 från mobil enhet

Är man ute i sista minuten får man ta vad som finns kvar. Nu blev det hotell Marina Sands i Agia Marina. Visade sig vara ett mycket enkelt hotell med perfekt läge på stranden i Agia Marina. Som sagt mycket enkelt men ändå en positiv överraskning. Frukosten enkel men fräsch. Rummet slitet men rent. Poolen större än vad man föreställde sig från bilderna på nätet. Lite få solstolar vid poolen men svårt att få plats med flera. En av personalen pratar både svenska och grekiska och är mycket hjälpsam. Wi-fi endast i receptionen men man tänker bygga ut. Sålunda en positiv överraskning utifrån lågt ställda förväntningar.

Bodde här: Maj 2017, reste som ett par
2  Tack milanvos
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Agia Marinahotell
Iolida Beach Hotel
Nr 14 av 31 i Agia Marina
313 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Marina Sands? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Marina Sands

Rankad som nummer 28 av 31 hotell i Agia Marina
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Marina Sands 3*
Antal rum: 36
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Marina Sands. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?