Minos Village(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Atrion Resort Hotel(Agia Marina)
  • Pool
Santa Marina Plaza(Agia Marina)
  • Fri parkering
CHC Galini Sea View(Agia Marina)
  • Fri parkering
Vergina Beach Hotel(Agia Marina)
  • Fri parkering
Iolida Beach Hotel(Agia Marina)
Elotis Suites(Agia Marina)
  • Bar/lounge
Hotel Eleftheria(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Epimenidis Hotel(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Med tanken på det otroligt billiga priset (ca 4,8 för flyg och boende) så är detta ett mycket bra budgethotell. Poolen ligger ett stenkast från havet vilket gör att du får båda flugorna i en smäll. Stolarna är även gratis nere på stranden. Visst, något få solstolar vid poolen. Vi fick dock stolar 5 av 6 dagar och då var vi inte nere förens vid efter 10. Frukosten överraskande bra!
Det som drar ner betyget till en 4a är att vår AC inte funkade första natten. Olidligt varmt. Detta fixade de dock direkt på morgonen dagen efter.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
2  Tack Richadr91
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Uteomgivningarna var fina med en välskött trädgård, rummet var slitet, Dåliga på att städa, torkade golvet två ggr på två veckor, bytte inte blöta handdukar, fattigt på frukosten, saft istället för juice, ingen bacon och ägg.
Poolbarkillen var det suraste jag träffat på!
Dålig Wifi på rummet!
Annars är det fint i Agia Marina så det blir ett annat hotell nästa gång!

Tips för att välja rum: Dålig Wifi på rummet!
  • Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack joersgarden
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Väl mottagen av trevlig personal. Vårt rum låg precis i anslutning till poolen, en egen liten altan utanför rummet. Rent och fint överallt, både ute och inne. Trädgården pysslades om varje dag, hotellchefen är svensk. Inget varmt serverades till frukost men den var ändå tillräcklig. Middagarna var helt ok, hela menyn fanns inte tillgänglig då vi kom så tidigt på säsongen. Sandstrand, stenigt på vissa ställen, ingen avgift för solstolar och parasoller. WI-fi i lobbyn konstandsfritt.
Vi tänker oss åka dit igen.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack agnetajonsson3
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Är man ute i sista minuten får man ta vad som finns kvar. Nu blev det hotell Marina Sands i Agia Marina. Visade sig vara ett mycket enkelt hotell med perfekt läge på stranden i Agia Marina. Som sagt mycket enkelt men ändå en positiv överraskning. Frukosten enkel men fräsch. Rummet slitet men rent. Poolen större än vad man föreställde sig från bilderna på nätet. Lite få solstolar vid poolen men svårt att få plats med flera. En av personalen pratar både svenska och grekiska och är mycket hjälpsam. Wi-fi endast i receptionen men man tänker bygga ut. Sålunda en positiv överraskning utifrån lågt ställda förväntningar.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
2  Tack milanvos
Omdömet skrevs 2 september 2016

Trots negativa saker som jag har läst här har vi en helt annan uppfattning.
Vi bodde här en vecka i Augusti. Rummet var mot pol området, något för hög musik i bland men störde inte oss. Nära till allt polen, serveringen och havet mycket nära. Frukosten felade det kanske Bacon och något mer men helt fräscht och tillräckligt för vår del.( det är ju ej fem stjärnigt ) Personalen upplevde vi som mycket trevliga. Utanför lobbyn har du allt tillgängligt. Vi kommer igen.

Tips för att välja rum: Trevlig utsikt rum mot havet.
  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack Ove N