Omdömet skrevs 29 maj 2017

Väl mottagen av trevlig personal. Vårt rum låg precis i anslutning till poolen, en egen liten altan utanför rummet. Rent och fint överallt, både ute och inne. Trädgården pysslades om varje dag, hotellchefen är svensk. Inget varmt serverades till frukost men den var ändå tillräcklig. Middagarna var helt ok, hela menyn fanns inte tillgänglig då vi kom så tidigt på säsongen. Sandstrand, stenigt på vissa ställen, ingen avgift för solstolar och parasoller. WI-fi i lobbyn konstandsfritt.
Vi tänker oss åka dit igen.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack agnetajonsson3
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Är man ute i sista minuten får man ta vad som finns kvar. Nu blev det hotell Marina Sands i Agia Marina. Visade sig vara ett mycket enkelt hotell med perfekt läge på stranden i Agia Marina. Som sagt mycket enkelt men ändå en positiv överraskning. Frukosten enkel men fräsch. Rummet slitet men rent. Poolen större än vad man föreställde sig från bilderna på nätet. Lite få solstolar vid poolen men svårt att få plats med flera. En av personalen pratar både svenska och grekiska och är mycket hjälpsam. Wi-fi endast i receptionen men man tänker bygga ut. Sålunda en positiv överraskning utifrån lågt ställda förväntningar.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
2  Tack milanvos
Omdömet skrevs 2 september 2016

Trots negativa saker som jag har läst här har vi en helt annan uppfattning.
Vi bodde här en vecka i Augusti. Rummet var mot pol området, något för hög musik i bland men störde inte oss. Nära till allt polen, serveringen och havet mycket nära. Frukosten felade det kanske Bacon och något mer men helt fräscht och tillräckligt för vår del.( det är ju ej fem stjärnigt ) Personalen upplevde vi som mycket trevliga. Utanför lobbyn har du allt tillgängligt. Vi kommer igen.

Tips för att välja rum: Trevlig utsikt rum mot havet.
  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack Ove N
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Vi hade turen att få en riktigt bra lägenhet med två stora fina balkonger mot havet. Bra sängar för att vara Grekland.
Badplatsen nedanför hotellet är lite besvärlig men om man går en liten bit så hittar man bättre.
Detta är ett typiskt mellanklasshotell, och med tanke på det så bör inte kraven vara för stora, men det är en stark trea :)

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
1  Tack Samgamg
Omdömet skrevs 12 maj 2016 från mobil enhet

Låg bra till. 1000:- gick direkt till AC mm. Solstolar kostade varje dag!:( handdukar kostade. Frukost OK ej mer. Poolbar. Personalen där var inte så trevlig. Åt på annat håll. Poolen var liten men OK. Fick låna omklädningsrum/ dusch sista dagen, vi åkte hem sent på em. Det var bra. En tjockTV utan program. Rummet var sådär. Inhemska turister fick generellt mycket bättre rum.

Bodde här: september 2015
2  Tack May-Lis C