Santa Marina Plaza(Agia Marina)
  • Fri parkering
CHC Galini Sea View(Agia Marina)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Boka nu, betala på plats
Minerva Dore(Agia Marina)
  • Pool
Iolida Beach Hotel(Agia Marina)
Elotis Suites(Agia Marina)
  • Bar/lounge
Perla Beach Apartments(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 263 US$/natt.

Minos Village(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Eleftheria(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Epimenidis Hotel(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 22 augusti 2015 från mobil enhet

Vart tog den Grekiska vänligheten vägen?
På Marina Sands känner man inte välkommen
Kanske kostar ett leende extra ?
Varför ha ett hotell om man inte drivs av att ha nöjda resenärer
Jag rekommenderar er att gå till er närmaste granne och lära er av dom hur gäster kan bemötas
Jag tänker på EAP/EAT
Ni har kanonläge men utnyttjar inte möjligheten att förvalta detta
Ett bevis på detta är när ni tog bort den fantastiska personalen ni hade i polbaren
Just det dom log och tog hand om sina gäster exemplariskt

Bodde här: augusti 2015
5  Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 20 maj 2015 från mobil enhet

Mycket god mat med mycket att välja, fin utsikt över havet med otroligt vacker solnedgång. Ett stort pluss var den svenska servitrisen som var svenska, så det var mycket lätt att få den maten man ville ha.

Bodde här: juni 2014, reste med familjen
1  Tack micael j
Omdömet skrevs 21 september 2014

Mycket bra läge på detta hotell, svårt att bada precis nedanför hotellet där det är stora stenblock och halt. Poolen bra, men alldeles för lite solsängar och nedanför hotellet får man betala för solstolarna. Går man några 100 m längre bort är stranden mkt bättre och det finns gratis solstolar också om man beställer på deras restaurang. Dyr AC, 8 E per dygn. Frukosten ok, men inte mer. Sängarna var bra. Klagade på en maträtt i baren på hotellet, chefen blev rosenrasande och kastade ut oss mer eller mindre - inte acceptabelt - just därför kommer jag inte bo på detta hotell mera.

Tips för att välja rum: Rum nummer 37 var fint med havsutsikt.
  • Bodde här: september 2014, reste med vänner
5  Tack gunsan9
Omdömet skrevs 14 september 2014 från mobil enhet

Bra hotell med ett utmärkt läge med direktkontakt med stranden. Hotellets restaurang har ett mycket bra kök som erbjuder god mat till bra priser och trevlig personal. Stranden vid hotellet är inte den bästa då det finns hala stenar som försvårar att gå i havet.

Bodde här: september 2014, reste som ett par
2  Tack Rolf C
Omdömet skrevs 5 oktober 2013

Marina Sands är ett litet strandnära hotell omgivet av fina blommor och grönska. Minus för hårda sängar, inget duschdraperi och tråkig frukost.
Receptionspersonalen borde gå en charmkurs, när vi anlände hälsades vi inte ens välkomna.
Poolområdet är fint men med för få solstolar och de på stranden fick man betala för, 2,5 Euro/pers och dag.
Wi-Fin i receptionsområdet fungerade sådär, rätt ofta var receptionen obemannad och det fanns ingen att fråga.
Det bästa med hotellet är dess läge och den trevliga poolbaren. Personalen där höjde vistelsen med sitt trevliga bemötande och goda mat!

• Bodde här: september 2013, reste ensam
1  Tack Molly1010_13