Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Om du bor på hotellet bör du vara beredd på att det är en lång backe att gå uppför men även nerför, det tar högst 15min att gå ner och upp och du får även bra träning. Men är du lite äldre och har svårt att gå så rekommenderar jag ett annat hotell.

Hotellet har en shuttle som kör vissa tider ner och upp, men vi såg den kanske en gång och tiderna passade aldrig våra tider, och vi orkade inte vänta en timme för att slippa ner med buss.

När vi anlände till hotellet fick vi inte all info vi behövde så vi fick gå tillbaka för att fråga mera t.ex saftybox och internet. saftybox kostar så var bered på att betala den, och internet fungerar endast vi poolen och receptionen. Så är du beroende av internet är du på fel hotell.

Rummet var bra och servicen vid frukost och middag var bra.
Hotellet har väldigt fin utsikt och poolen är bra.

Tips för att välja rum: Rekommenderar tredje huset, men inte första våningen, välj hellre andra våningen.
  • Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack blompaulina
Stella M, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν på Hotel Eleftheria, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2017

Dear guest, Thank you so much for your review, we are glad to know that you had a nice time, and thankful you took the time to make recommendations so that we can improve our services to meet your expectations. We hope that you had a wonderful summer holiday and that you will treasure your experiences from Greece. Have a nice winter, we will be happy to see you again next year!

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Servisen på detta hotellet är perfekt! Hotellrummen fina med mycket bra utsikt över hela området.
Stor pool och även maten är vi mycket positiva över!
A special Thank you to are waiter Marios! He is one of a kind!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Amanda O
Stella M, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν på Hotel Eleftheria, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2017

Dear guests,

Dear Patrycja
We are really happy to know that you had one of your best vacations in our hotel! Thank you a lot for your review and we will be pleased to see you again sometime in the future .Special wishes from Mario, Alex and the rest of our stuff!

Omdömet skrevs 17 september 2016

Ett mycket bra hotell med fin utsikt och väldigt trevlig personal.

Eleftheria är ett mycket prisvärt hotell som erbjuder det mesta man behöver, bra frukost med stort utbud, bra poolområde, trevlig utsikt, och väldigt hjälpsam personal. Det enda negativa är att hotellet ligger uppför en backe dock har hotellet en minibuss som kan skjutsa både upp och ner vid behov. Då vi hade en hyrbil var detta inget större problem.

Tips för att välja rum: Rummen som har havsutsikt är definitivt att rekommendera
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack jojo892016
Stella M, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν på Hotel Eleftheria, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2016

Dear guest

Eleftheria hotel thanks you for taking time in order to evaluate us. Each and every feedback is important to us. Examining your reviews can helps us to improve our services even more for our primary goal is our guest to have as pleasant vacations as possible.

From management and staff Best of wishes

Omdömet skrevs 4 oktober 2015

Det här stället kräver bil om man inte älskar att gå i backe upp och ner varje dag. Det finns en liten buss som kör upp och ner för backen sex gånger per dag och det fungerar bra. Där är mycket trappor inom området. Ingen papperskorg på rummet . Ett konstigt system med nyckel till köksskåpet. Kaffekokare finns men inte vattenkokare. Inget ställe där man kan hänga våta badkläder till tork. Hotellet är rent och snyggt utsikten fantastisk. Personalen är mycket trevlig.Men där är ganska dött på kvällarna ,tyst och lugnt tills rumlarna kommer hem på natten.

Bodde här: september 2015
Tack Thomas_Wallden
Omdömet skrevs 5 september 2015

Utsikten från detta hotell är fantastisk. det är välstädat och rent överallt. poolområdet är stort och bra. Rummet var ganska litet och det var inga bilder, tavlor på väggarna kändes lite kalt. Maten i poolbaren var ok och frukosten är bra. Däremot middagarna var sämre och det kunde gott finnas lappar på vad det är man äter. En kväll var det grekisk mat den var bra annars inget vidare. dom fixade lunchpaket när vi skulle åka båt den var toppen. Hotellets minibuss var bra service då det var en bit till byn.

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack MatsoLillan
Stella M, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν på Hotel Eleftheria, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2015

Dear customers,
Thank you very much for your review, it’s really important to us to know how the experience of all our customers was. We are sorry that the decoration of our room did not meet your standards although we would like to inform you that we have refreshed, renewed and upgraded a lot of our rooms into superior category and we keep making changes in the entire hotel in order to provide a better, more functional and more beautiful result .We are trying every day more and your comments help us to become better. We hope that you enjoyed your vacations and we would like to see you again sometime in the future.