Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Hotellet ligger i en sluttning mot norr. Det är en mycket brant backe till hotellet. De flesta balkongerna ligger i skugga hela dagen. Poolområdena är trånga och saknar gräsmattor. Många solstolar ligger i ständig skugga. Lägenheten hade de bästa mjuka sängarna under de 25 år vi åkt på charterresor. Köket saknade en vass kniv, visp, sax och uppläggningsskålar för mat. Det finns behållare för återvinning i hotellets område.

Hotellets område vid stranden var bra. Man kunde ha solstolarna i sanden eller på gräsmattan. Man fick skugga från parasoll eller låga palmer.

Ingen supermarket hade färskt kött. Det fanns bara hos en slaktare utmed huvudgatan i Agia Marina.

Rumstips: Mot extra betalning får man en fin havsutsikt från balkongen.
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Grus14
Krommidakis, Διευθυντής på Atlantica Caldera Village, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2019

Dear Guest

Thank you for your comments. I wish to have a pleasant winter.

Kind regards

Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Vi åkte hela familjen och firade födelsedag.
Vilket är 2 vuxna (”gamlingar”) plus våra barn m familjer, 2 vuxna m 2 barn och 2 vuxna med 1 barn
Alla 3 familjer hade fräscha och fina rum.
Superb havsutsikt fast det stod begränsad på ett av rummen.
Personalen reagerade direkt när vi hade några funderingar och frukosten god.
Vi hade All inclusive i några dagar och både lunch o middag passade alla.
Det finns många fina restauranger i området så möjligheten att köpa till AI några dagar passade oss perfekt.
Vistelsen var klart över förväntan.
Mycket nöjd familj åker hem till Sverige
Åker gärna tillbaka

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Marita S
Krommidakis, Διευθυντής på Atlantica Caldera Village, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Dear Guest

Thank you so much for your positive feedback, we are glad you and your families had nice vacation in our hotel.
Hope to see you again next summer until then...
Best wishes and smiles.

Omdömet skrevs 27 september 2019

Som tidigare sagts i inlägg; gudomlig utsikt över havet och ön utanför! Så vackert! Och som de flesta också säger; en riktigt ordentlig backe upp till hotellet/ner till vägen nedanför. Inget för personer som har jobbigt att gå.
Mysigt hotell. Vi fick ett jättefint rum och vi hade beställt med havsutsikt, så vi är mycket nöjda med boendet. Ett lugnt hotell - fin miljö - lite som em egen by med hus som klättrade i sluttningen. Vi hade frukost i köpet och är mycket nöjda med den. Åt inte middag i stora matsalen utan gick ner till restaurangerna nere i ”byn”. Alldeles nedanför hotellet (om man tar ”mördarbacken”) ligger en restaurang som heter Meraki, den var mysig och hade bra mat.
Receptionen på hotellet var intetsägande och tråkigt utformad - men personalen som jobbade där har jag inget att invända mot. Litet supermarket - med betoning på litet.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack Lena E

Dear Lena

Thank you for your comments and we are looking forward to see you again next summer.

Best regards.

Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

Resten i augusti 2019 med min man och 3 barn, 10 år och tvillingar på 4 år.

Fint hotell med bra standard på rummen. Nyrenoverat och fräscht. Prisvärt hotell och suveränt om man vill ha all inclusive. Vi hade bara frukost och stannade i 2 veckor. Trots att sträckan från hotellet till "samhället" där restauranger, stranden och butiker ligger är relativt kort gör backarna att det känns lite drygt att gå ner och upp varje kväll och kanske även sväng på dagen om man varit till stranden. Bra priser i butiken som finns på hotell området. Super god frukostbuffé med allt man kan önska sig. Vi hade en 2-rums lägenhet med 3 extrasängar vilken inte går att få på alla hotell. Fantastisk utsikt högst upp på hela hotellet, se bilder.

Summa summarum, perfekt hotell för den som har god fysik och inte har något emot promenader med lite utmanade lutning eller har all inclusive.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack marialindvall

Dear Guest

Thank you so much for your kind comments , its very nice to hear from big families like yours that you had nice time here in our hotel. We are looking forward to see you again in the near future.

Best wishes and big smiles.

Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Jag och maken bodde här på vår bröllopsresa. Vi bokade utifrån goda reccensioner på TripAdvisor. Vi utgick från att hotellet inte skulle vara det mest lyxiga men med ett bra pris tänkte vi att det skulle vara prisvärt. Vi blev dock mycket förvånade men glatt överraskade vid ankomsten.
Vi blev tilldelade ett rum för 2 i den nyrenoverade delen av hotellet. Rummet var otroligt fint och alltid rent och fräscht. Det låg på bottenplan vilket gav oss direkt utgång till en av de nya poolerna. Poolen användes nästan bara av gästerna med rumm intill, vilket gjorde att det aldrig var fullt vid solsängarna och vi ofta var helt ensamma i poolen.
Vi hade inte all inclusive men köpte alltid lunch i en av snack barerna. Gyros för 3 euro blev en favorit. Frukost köpte vi på hotellets egen mini-market som sålde det mesta man kan behöva.
Personalen på hotellet var också alltid trevlig och det fanns inte ett problem de inte kunde lösa!
Allt som allt är vi otroligt nöjda med vårt boende, det kunde inte ha blivit bättre!!

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack sbeckalilja
Krommidakis, Διευθυντής på Atlantica Caldera Village, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2019

Dear Guest,

It is very uplifting to read your comments especially this summer since so many changes have taken place in the hotel. We hope to see you again next summer.

Best regards.