Omdömet skrevs 17 augusti 2018

Rena och frächa rum, nära stranden där det alltid fanns lediga solsängar. Helt ok buffé frukost lunch och middag om man inte ställer jättehöga krav på maten. Då är drt absolut värt att gå till Koupes Restaurant som ligger snett mittemot hotellet. Där serveras otroligt god och vällagad mat. Defenitivt värt att komma tillbaka för en avslappnad semester.

Bodde här: augusti 2018
Tack abostrom65
Omdömet skrevs 17 augusti 2018

Överlag har det varit en helt okej vistelse på hotellet. Hotellet har en fantastisk service och personelen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Städpersonalen lämna rummet fläckfritt efter varje städning. Maten i resturangerna var helt okej och det finns något för alla. Det absulut bästa var pizzan som serverades i den ena av de två resturangerna.

Rummen var helt okej och hyfsat nyrenoverade. Duschutrymmet var mindre bra planerat, det skvätte ut mängder met vatten på golvet. Även tvn var placerad lite högt upp så det var svårt att se, men är ett mindre problem. Sen var det även en del små saker som inte funka som de skulle. Säkringen gick några gånger när vi skulle gå in i rummet.

Både stranden och poolområdet var väldstädade och trevliga. Det fanns en livräddare vid stranden och varnade om det var "farligt" att bada. Men det fanns alldeles för få solstolar och parasoller både vid stranden och poolerna, så en dag var det omöjligt att hitta stolar.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
1  Tack LinneaS243
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Vi anlände sent en fredag kväll och stannade till fredagen därpå. Det första vi möts av är att vi får fel rum pga dubbelbokningar. Vi får vårt ordinarie rum dagen därpå vid kl 12. Som kompensation blev vi erbjudna gratis wi-fi, gratis solbädd(dessa två saker ingår ändå vilket vi kom på efteråt)och 30 min massage av en svettig man som vi inte utnyttjade. Rummen är ok. Icke fungerande WI-FI på hela hotellet vilket gjort att vi använt vår mobildata hela resan(hallå det är 2018 nu, skaffa ett wi-fi som fungerar), extremt dålig säng och trånga rum. Maten på hotellet är medelmåttig, gå hellre ut och ät något vällagat och gott. Stranden är grym, men det är svårt att få en ledig solsäng. ”Snacksen” som serveras mellan frukost-lunch och lunch-middag är usla. Oftast är det sega fiskpinnar eller korv+lite torr frukt. Drinkarna som ingår i all inclusive-paketet bör inte få kallas drinkar. De är usla. Området är trevligt och vi hittade på massor med skoj. Dagen för utcheckning checkade vi ut kl 12:00. Vår transfer skulle gå kl 20:45, alltså 9h efter utcheckning, men vi fick inte göra en sen utcheckning då alla rum redan var uppbokade, så vi fick duscha och gå på toaletten i källaren under dagen. Inte optimalt över huvud taget då det var smutsigt, dåliga avlopp, ingen luftkonditionering och dörrar utan lås. Det var inte ens lås på toaletterna. Detta måste åtgärdas så att upplevelsen av utcheckningsdagen blir mer behaglig. Luftkonditioneringen på hotellet är också usel, men den på rummet fungerar bra. Jag tror inte att vi kommer tillbaka hit.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
1  Tack IsabelleLi
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Helhets intrycket är positiv. Vilket läge, nära till stranden med bra service på plats. Vi hade all inclusive och maten var godkänd om inte lite tråkigt mot slutet vilket gjorde vi använde andra alternativ vid ett flertal tillfällen som omväxling. A la carte restaurangen på hotellet var något av en besvikelse och vinet var överpris. Att åka till Chania är ett måste. Gymmet var inte vad vi hade trott då det finns olika ute på nätet. På plats fann vi den slitet och med för lite utrustning. Fanns dock personal som aktiverade genom sport/lekar/mm som var väldigt bra. Barnvänligt.
Om jag skulle använda hotellet igen, ja absolut.

Tips för att välja rum: Lägg till några hundralappar och välj havsutsikt.
  • Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack RogerC2190
Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Promenerade på stranden och attraherades av deras trädgårdsliknande restaurangdel med havsutsikt.
Maten var god men servicen den bästa (vi ville ha a la carte, inte buffé)! Supertrevlig personal, bra uppvaktning, bästa servicen!
Rekommenderar deras vegetariska grillspett som jag åt, utsökt!

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack 634suvis