“kanonställe som lämpar sig”
Omdöme om Gorgona Beach Bar

Gorgona Beach Bar
Rankad som nr 52 av 97 Restauranger i Agia Marina
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

kanonställe som lämpar sig perfekt för en lunch. ligger perfekt på stranden och finns solstolar att hyra. vi har ätit där tvåsiffriga gången och alltid nöjda. mycket god service. speciellt av Alex som fixar allt . bra priser. du kan få en lunch för under 70 spänn. vi rekommenderar verkligen tonfisksalladen som är gudomlig, och testa även bolognese. toppställe. 5/5!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack LucasEriksson95

Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

En bra och trevlig restaurang precis vid Agia marinas strand trevlig personal o bra mat, beställer man en fatöl så tardom fram sejdeln direkt från frysen så man får en kall och frostig bira i värmen. Ett ställe som är väl värt att besöka.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Z4550IApeterg
Omdömet skrevs 24 september 2019

Åt lunch här. Hemlagade ostburgare och tonfisksallad. Stora portioner, gott och fräscht. Trevligt personal utan att vara för inställsamma. Kan rekommendera detta!

Datum för besöket: september 2019
Tack 991johana
Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Min man blev förgiftad av deras souvlakia köttet va grön och luktade illa.
Jag har påpekat till servitören som svarade att han skulle säja det till köket. Inget intresse. Va försiktiga med köttet det är varmt och man vet inte hur de hantera kött!
Min man var i rummet 2 dygn med kräkning mm.
Inte bra Gorgona! Ta hand om era kunder annars kommer vi inte tillbaka till er:-(

Datum för besöket: augusti 2019
Tack giorgian790
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Beställde en mixtallrik med olika grillade köttsorter och frågade om det kom något annat till rätten, servitrisen berättade att de skulle vara grönsaker och pommes till men när maten kom var det endast kött som dessutom var helt söndergrillad och torr. Fick vänta länge när vi sa till om pommes och resten av maten blev kall och personalen undvek oss och servicen var riktigt usel... gå inte dit! Enda som var bra var att utsikten var fin..

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack MalinEng85

Resenärer som tittade på Gorgona Beach Bar tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Gorgona Beach Bar? Berätta vad du tyckte!