“Äkta känsla”

Kök: Grekiskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Det märks att det är en familj som har stället. Allt går så smort i köket o servicen flyter på galant. God mat och vackra handskrivna texter som man får vid betalningen. Stor dessert på köpet som avslutning. Rekommenderar deras hemgjorda desserter.

Tack Carina L

Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Så himla god mat!
Vi var här förra året och var bara tvungna att komma tillbaka och äta igen. En väldigt charmig restaurang med många detaljer i inredningen som man inte kan låta bli att titta på. Men hittar nya saker varje gång man är där.
Trevlig personal, maten vällagad och supergod. Efterrätterna lika så. Rekommenderas!

Tack Jenny F
Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Maten var en besvikelse. Köttet vi beställde ville vi ha genomstekt, men var nästan intill rått. Tog lax som var sönder grillad och torr. Trevlig service men inte mycket mer. Trodde på bra mat med tanke på att det varit fullt med folk där flera kvällar. Så fel vi hade.

1  Tack Kent Ö
Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Upplevdes först som genuin grekisk restaurang men sen upptäckte vi att det mesta var "nytt". Ett helt koncept liksom. Fina och bra pizzor men helt okryddade/smaklösa.
Väldigt mycket folk och stressad personal vilket blev en stressad kväll för oss...

Tack sandbergthorsson
Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Mitt första besök på Raeti men inte mitt sista! Min moster har besökt restaurangen i över 20 år och den familjeägda restaurangen håller samma standard nu som då. Trevliga lokaler med säregen inredning, bra läge och stort utbud på både mat och dryck. Lokalerna är väl omhändertagna och toaletterna är rena och fräscha. Jag kan rekommendera Spagetti Special för den som inte vet vad hen ska beställa. Den är supergod!

Tack Ellen E

Resenärer som tittade på Raeti Taverna Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Raeti Taverna Restaurant? Berätta vad du tyckte!