Elotis Suites(Agia Marina)
  • Pool
  • Bar/lounge
Iolida Beach Hotel(Agia Marina)
  • Fri parkering
Vergina Beach Hotel(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Folia Apartments(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Minos Village(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Eleftheria(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Oscar Suites & Village(Agia Marina)
  • Fri parkering
Epimenidis Hotel(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
CHC Galini Sea View(Agia Marina)
  • Pool
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Precis som det var presenterat hos Detur. Väldigt enkelt Vill man ha lyxhotell ska man boka något annat. Rent och snyggt. Städning varje dag Toa med dusch ,två sängar som gick alldeles utmärkt att sova i. Poolen var fin och i baren fanns riktigt kall öl med mera Ägarna med personal var helt underbara. Inga konstigheter bara skön semester

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack jere65
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade inte så höga förväntningar men ändå blev vi besvikna. Ingen dubbelsäng i rummet som vi hade bokat. Städsaker stående inne på toan. Matrester kvar i kylen och soporna från föregående gäster kvar när vi kom dit. Städerskan glömde låsa vår balkongdörr efter städning 2 dagar i rad innan vi sa till. Hårda sängar. Inte så trevlig personal. Men låg på en bra plats och med fin utsikt.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Jenny F
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Standarden som förväntat. Men mycket skalbaggar och kryp på rummet, ingen havsutsikt som det stod. Sniglar på terrassen så den ville jag inte nyttja. Bad om ett rum högre upp men det gick inte att ordna. Har rest till Grekland i 36 år men här skulle jag aldrig bo igen.

Bodde här: juni 2017, reste ensam
1  Tack Marie T
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Detta är ett super enkelt boende,, Ingen overmadrass på sängen,, kände fjädrar i min rygg, som skit dårligt och var rätt sliten efter 6 dagar, Rummet är stort men spartansk inredd, AC kostar extra med 8 Euro PR dag, Dyrt !! AC funkade sisådär... Polen är ok, men det finns en massa flygande små djur i druv och oliv träden som för ett sånt fuktansvärd VÄSEN att du inte får en lung stund vid POOLEN,, Jobbigt !! Bra utsikt från rummet och men tanke på priset jag betalade så är det väl OK :-)
INGEN WIFI PÅ RUMMEN !!!!!!

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Sporanos67
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Snabb och trevlig personal vid incheckningen. Jag fick ett rum på andra våningen med utsikt över hav och pool. Rummet var stort med enkelt pentry, vattenkokare, micro, nya tallrikar men med bristfälliga bestick. Rent men slitet badrum. En bar vid poolen som bara sålde dryck. Supermarket runt hörnet.

• Bodde här: maj 2017, reste ensam
1  Tack Majsan B