“Låg standard”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
Ekavi Apartments
Rankad som nummer 35 av 41 temaboenden i Agia Marina
Omdömet skrevs juli 31 2017 från mobil enhet

Vi hade inte så höga förväntningar men ändå blev vi besvikna. Ingen dubbelsäng i rummet som vi hade bokat. Städsaker stående inne på toan. Matrester kvar i kylen och soporna från föregående gäster kvar när vi kom dit. Städerskan glömde låsa vår balkongdörr efter städning 2 dagar i rad innan vi sa till. Hårda sängar. Inte så trevlig personal. Men låg på en bra plats och med fin utsikt.

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack Jenny F

Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Standarden som förväntat. Men mycket skalbaggar och kryp på rummet, ingen havsutsikt som det stod. Sniglar på terrassen så den ville jag inte nyttja. Bad om ett rum högre upp men det gick inte att ordna. Har rest till Grekland i 36 år men här skulle jag aldrig bo igen.

Bodde här: Juni 2017, reste ensam
1  Tack Marie T
Omdömet skrevs juli 11 2017

Detta är ett super enkelt boende,, Ingen overmadrass på sängen,, kände fjädrar i min rygg, som skit dårligt och var rätt sliten efter 6 dagar, Rummet är stort men spartansk inredd, AC kostar extra med 8 Euro PR dag, Dyrt !! AC funkade sisådär... Polen är ok, men det finns en massa flygande små djur i druv och oliv träden som för ett sånt fuktansvärd VÄSEN att du inte får en lung stund vid POOLEN,, Jobbigt !! Bra utsikt från rummet och men tanke på priset jag betalade så är det väl OK :-)
INGEN WIFI PÅ RUMMEN !!!!!!

• Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack Sporanos67
Omdömet skrevs juni 9 2017

Snabb och trevlig personal vid incheckningen. Jag fick ett rum på andra våningen med utsikt över hav och pool. Rummet var stort med enkelt pentry, vattenkokare, micro, nya tallrikar men med bristfälliga bestick. Rent men slitet badrum. En bar vid poolen som bara sålde dryck. Supermarket runt hörnet.

• Bodde här: Maj 2017, reste ensam
1  Tack Majsan B
Omdömet skrevs juni 8 2017 från mobil enhet

Sämsta hotell jag bott på! Hyllorna i kylen lutade så allt ville ut o dörrfackens fronter saknades så inget gick ha i dörrfacken. Badrumsskåpet var trasigt o såg ut att vara från Litauen 1934. Besticken låg kastade i en hög i ett durkslag och allt var udda - inget par att finna. Vinglasen var ett par men allt annat udda o verkade liksom kyl o badrumsskåp inköpta på loppisar. Fint stort klädskåp men lådor o dörrar hakade i varandra så man måste öppna/stänga flera av dom varje gång. Fin balkongutsikt men inget tak över så gick inte sitta där när solen låg på, fick flytta in möbeln innanför skjutdörrarna istället. Nästan aldrig någon i receptionen, även under angivna öppettider. För hårda sängar men det är ju vanligt. Badrumsfönstret gick ej stänga för anordningen för det (aldrig sett liknande) var trasig. Men poolen var bra o det var lugnt där - vilket ju kan ha sin förklaring. Undvik Ekavi!

Bodde här: Juni 2017, reste ensam
1  Tack Kjell O
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Agia Marinahotell
Erato Hotel
Nr 22 av 23 i Agia Marina
1 omdömen
Visa priser

Besökt Ekavi Apartments? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Ekavi Apartments

Adress: Agia Marina, Kreta 73103, Grekland
Region: Grekland > Kreta > Chania Prefecture > Agia Marina
Typ av hotell:
Rankad som nummer 35 av 41 temaboenden i Agia Marina
Prisklass: 304 kr - 1 695 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Ekavi Apartments 2*
Antal rum: 12
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Ekavi Apartments. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?