Ekavi Apartments
Epimenidis Hotel(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 135 US$/natt.

Oscar Suites & Village(Agia Marina)
  • Fri parkering
Folia Apartments(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

CHC Galini Sea View(Agia Marina)
  • Pool
Atrion Resort Hotel(Agia Marina)
  • Pool
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 133 US$/natt.

Vergina Beach Hotel(Agia Marina)
  • Fri parkering
Iolida Beach Hotel(Agia Marina)
Cancelon
Rabattmeddelande! 47 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 47 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 162 US$/natt.

Hotel Eleftheria(Agia Marina)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Standarden som förväntat. Men mycket skalbaggar och kryp på rummet, ingen havsutsikt som det stod. Sniglar på terrassen så den ville jag inte nyttja. Bad om ett rum högre upp men det gick inte att ordna. Har rest till Grekland i 36 år men här skulle jag aldrig bo igen.

Bodde här: juni 2017, reste ensam
1  Tack Marie T
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Detta är ett super enkelt boende,, Ingen overmadrass på sängen,, kände fjädrar i min rygg, som skit dårligt och var rätt sliten efter 6 dagar, Rummet är stort men spartansk inredd, AC kostar extra med 8 Euro PR dag, Dyrt !! AC funkade sisådär... Polen är ok, men det finns en massa flygande små djur i druv och oliv träden som för ett sånt fuktansvärd VÄSEN att du inte får en lung stund vid POOLEN,, Jobbigt !! Bra utsikt från rummet och men tanke på priset jag betalade så är det väl OK :-)
INGEN WIFI PÅ RUMMEN !!!!!!

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Sporanos67
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Snabb och trevlig personal vid incheckningen. Jag fick ett rum på andra våningen med utsikt över hav och pool. Rummet var stort med enkelt pentry, vattenkokare, micro, nya tallrikar men med bristfälliga bestick. Rent men slitet badrum. En bar vid poolen som bara sålde dryck. Supermarket runt hörnet.

• Bodde här: maj 2017, reste ensam
1  Tack Majsan B
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Sämsta hotell jag bott på! Hyllorna i kylen lutade så allt ville ut o dörrfackens fronter saknades så inget gick ha i dörrfacken. Badrumsskåpet var trasigt o såg ut att vara från Litauen 1934. Besticken låg kastade i en hög i ett durkslag och allt var udda - inget par att finna. Vinglasen var ett par men allt annat udda o verkade liksom kyl o badrumsskåp inköpta på loppisar. Fint stort klädskåp men lådor o dörrar hakade i varandra så man måste öppna/stänga flera av dom varje gång. Fin balkongutsikt men inget tak över så gick inte sitta där när solen låg på, fick flytta in möbeln innanför skjutdörrarna istället. Nästan aldrig någon i receptionen, även under angivna öppettider. För hårda sängar men det är ju vanligt. Badrumsfönstret gick ej stänga för anordningen för det (aldrig sett liknande) var trasig. Men poolen var bra o det var lugnt där - vilket ju kan ha sin förklaring. Undvik Ekavi!

Bodde här: juni 2017, reste ensam
1  Tack Kjell O
Omdömet skrevs 1 juni 2017

Just hemkommen från en veckas semester i maj i en av Ekavis lägenheter, och boendet var helt OK. Enkel lägenhet, men vad kan man förvänta sig av ett 2 stjärnigt boende som jag i alla fall inte betalat så mycket för. Priset var som för vandrarhem i Sverige och här fick vi städat varje dag, sänglinne och handdukar bytta en gång samt fritt internet och fin pool och inte behövde vi städa vid avresan. Sängarna var lite hårda men det står man ut med. Köksutrustningen inte den bästa men man klarar sig på det som finns.
Vi kom dit sent på natten och fick ett rum i markplan och morgonen efter kom ägarinnan och erbjöd oss att flytta upp en våning så vi fick finare utsikt mot poolen och havet. Bra initiativ av henne som vi tackade och tog emot. Fin pool och lummig blomstrande trädgård. Perfekt att ha några minuters promenad ner till stranden som var fin. Bor man på Ekavi ska man inte ha för höga förväntningar på boendet som är enkelt men helt OK.

• Bodde här: maj 2017, reste med familjen
2  Tack Gunnel E