“Enkelt men med perfekt läge”
Omdöme om Ekavi Apartments

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
Ekavi Apartments
Rankad som nummer 35 av 41 temaboenden i Agia Marina
Omdömet skrevs augusti 19 2016

Enkla rum med spartansk inredning. Hårda sängar och en del hål i sänglakanen. 8 euro/ natt för AC, vilket behövs! Dock fungerar den endast då nyckelbrickan sitter i sin hållare. Gratis Wifi, dessvärre ingen bra mottagning.
Hyfsat hjälpsam och engelsktalande personal. Utrustningen i köket är mycket sparsam men man klarar sig.
Läget är klockrent, en kort promenad till huvudgatan och stranden och bara någon minuts promenad till busshållsplatsen som tar dig till Chania. Balkongen vi hade var riktigt bra med en fantastisk havsutsikt.

Sammanfattat ett enkelt hotell för den som inte kräver så mycket mer än någonstans att tillbringa natten, duscha och sitta på balkongen. Man får vad man betala för.

Tips för att välja rum: Rum 51 om man vill ha bästa utsikten. Dock enkelsängar.
  • Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
1  Tack maxangstrom

Omdömet skrevs augusti 19 2016

Vi bodde här en vecka i början på juni. Eftersom vi bokade en billig sista minuten-resa hade vi inte speciellt höga förväntningar på detta boende, men vi blev väldigt positivt överraskade. Det är absolut inte toppklass, men betydligt bättre än vi fick uppfattningen av här på TripAdvisor. Rummet var större än förväntat och bra städat, fin pool med bra tillgänglighet på solstolar samt trevlig personal. Nära till stranden, supermarkets, restauranger och bussar in till Chania gick regelbundet precis nedanför backen. Köksutrustningen på rummet var inte så bra som man önskat, men dög till att laga enklare måltider. Fin utsikt och överlag ett boende som överträffade våra förväntningar, rekommenderas!

Tips för att välja rum: Rum med havsutsikt rekommenderas
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
2  Tack theaolivia
Omdömet skrevs juli 22 2016 från mobil enhet

Bodde här en vecka i juli 2016. Ett väldigt enkelt lägenhetshotell med ett litet poolområde i lugnt område. Läget är bra, tar ca 4-5 minuter att gå ner till havet. Lägenheterna är enkla, och ganska slitna. Köksutrustningen har de skramlat ihop, olika glas, tallrikar och bestick.
AC kostar 8 euro per dag. Safetybox 10 euro för en vecka.

Sammanfattningsvis - spartansk med bra läge!

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
1  Tack Emil O
Omdömet skrevs juni 29 2014

Ekavi ligger på en liten höjd med fantastisk utsikt över hela Agia Marina. En kort backe på ca 300 meter så är du nere på den tätt trafikerade restaurang/shoppinggatan.
Rena rum med sparsam köksutrustning. Hotellet är familjeägt och är ok, men skulle kunna ge mer av sig själva så blev vistelsen än trevligare.
Utbudet i poolbaren sista veckan i juni 2014 är magert. Endast fryst pizza utan tillbehör eller en toast att erbjuda. I mitten av veckan kunde vi även välja på tre sorters glass. Med enkla medel borde det även kunna serveras en greksallad och tsatsiki?
Mycket lugnt läge och mycket lugnt på hotellet, inte ens en radio som hörs i poolbaren, helt knäpptyst hela veckan, så för att få lite stimulans behöver man kombinera poolbad o sol med det fantastiska havet ett par hundra meter bort.

• Bodde här: Juni 2014, reste med familjen
1  Tack Kichma
Omdömet skrevs september 4 2013

Mycket bra beläget, bara en liten backe ner till centrum och över vägen (starkt trafikerad) ligger en mycket bra del av stranden med fin sand. Själva lägenheterna var mycket enkla (studios på första våningen, övriga var nog lite bättre). kylskåpet, som sett sina bästa dagar, lät som en tröska och höll knappt kylan trots det stod på max. Köksutrustning, ja vad skall man säga, vill knappt kalla det för utrustning. EN kniv, olika sorters dricksglas o.s.v. Toaletten fungerade fint men var väldigt sliten och nergången. Duscha gick absolut och det fanns alltid varmvatten men vatten flöt över hela golvet som blev jättehalt. Uteplats var ok, dock fick man mota bort en massa katter som hela tiden smet in i rummet. Pool ok och ok prisnivå på dricka i poolbaren. Man kunde inte betala med kreditkort trots att det påstods i Fritidsresors katalog. För lägets skull skulle jag kunna tänka mig att bo där igen men absolut inte i studios på 1.a våningen, andra gäster som bodde högre upp sa att deras rum var i bättre skick.

Tips för att välja rum: Högre upp än första våningen och mot pool/hav
  • Bodde här: Juli 2013, reste med familjen
2  Tack Skanefamilj
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Agia Marinahotell
Santa Marina Plaza
Nr 9 av 31 i Agia Marina
437 omdömen
Visa priser

Besökt Ekavi Apartments? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Ekavi Apartments

Adress: Agia Marina, Kreta 73103, Grekland
Region: Grekland > Kreta > Chania Prefecture > Agia Marina
Typ av hotell:
Rankad som nummer 35 av 41 temaboenden i Agia Marina
Prisklass: 299 kr - 1 672 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Ekavi Apartments 2*
Antal rum: 12
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Ekavi Apartments. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?