“Bra Restaurang med bra mat och trevlig personal.”
Omdöme om Cactus Taverna

Cactus Taverna
Rankad som nr 34 av 106 Restauranger i Agia Marina
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

Bra mat trevlig personal.Vi åt snitsel med en sån god svampsås. Man får väldigt mycket mat för pengarna.

Tack marieF7942VH

Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Jättebra mat och bra meny. Maten som serveras är vällagad och trevligt upplagd!
Vi fick kanon service från första dagen och blev alltid vänligt o glatt mottagna.
Vi rekommenderar verkligen Cactus för maten o servicen.

Tack 555hallberg
Omdömet skrevs 21 september 2018

Kyckling med pepparsås, bakad potatis och underbara grönsaker tillagade i ugn. Mumma när en del restauranger i närheten inte ens vågade salta smakade Cactus maträtter riktigt gott.

Tack Eva A
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Denna restaurang ligger på stora gatan. Så kallad MainStreet. Ungefär i mitten av AgiaMarina.
Vi var först där på kvällen och tog dricka. Drickan var god men servicen var sådär. Servitören gav inte ens ett leende.
Såg mer uttråkad ut. Så vi sa att vi inte skulle gå tillbaks mer.
Men jag råkade glömma min poncho där så vi fick gå tillbaks dagen efter för att hämta den. Det ösregnade så vi tänkte att vi ändå kunde passa på att äta samtidigt.
Det var en äldre servitör den dagen och han var trevlig☺️.
Vi tog in 2olika pasta & de var supergoda och enorma portioner.
Vi orkade tyvärr inte äta upp allt.
Maten var värd ✨✨✨✨✨i betyg & två av killarna som var trevliga & pratade.
Man hade åtminstonde hoppats på ett leende från de andra som arbetade.
Annars är det ett jättemysigt ställe(lite djungel), jättegod mat och de hade 2st papegojor. De hade fått 5st om personalen hade varit trevligare.

Tack Sari68
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Åter igen tillbaka! Besökt denna restaurang varje gång vi är på Kreta och inte blivit besvikna en enda gång! Bra mat med god smak, stora portioner och sallad till rätterna! Bra och snabb service utan att det blir stressande, de har koll på när du ätit klar och är redo för nästa rätt helt enkelt. Rekommenderar denna restaurang varmt, vi har aldrig blivit besvikna!

Tack Marina P

Resenärer som tittade på Cactus Taverna tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Cactus Taverna? Berätta vad du tyckte!