“Riktigt god mat”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Jag åt King prawns och min man åt lam. Larmet var fantastiskt tillagat och räkorna med de svarta riset var så gott. Intressanta smaker och trevlig personal.

Tack Colazeroo

Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Jättemysigt ställe alldeles vid stranden. Många olika rätter att välja på, alla i familjen var nöjda med maten. Gäster till restaurangen fick gratis solstolar på stranden, också bra!
Kan tänkas att vi kommer hit igen.

Tack Sjuttiofem
Omdömet skrevs 4 september 2018

god mat och oerhört vackert, både utsikten och inredningen! dock så tar allt låååång tid som på alla restaurangeri Agia marina.

Tack Sansan010
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen tre gånger under vår semestervecka, den låg nära vårt hotell och vi var så nöjda att det kändes onödigt att leta efter andra ställen. Vi provade olika rätter på menyn, men godast var räkor i vitlök och oystersås, en riktig höjdare. Maten höll bra klass, men det är inte en gourmetrestaurang utan en taverna. Personalen var snabba och trevliga, men väldigt opersonliga. Miljön är mysig och ombonad och utsikten över havet är pricken över i:t.

Tack Linda N
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Fin restaurang, väldigt populär. Boka gärna bord för att slippa vänta!
Bra mat, bra service. Gillade touchen med svart ris :)

Tack louize2017

Resenärer som tittade på Mitsos Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Mitsos Restaurant? Berätta vad du tyckte!