“Trevlig, mysig familjetaverna”

Rankad som nr 8 av 106 Restauranger i Agia Marina
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar

Fick världens trevligaste möte av ägaren direkt när vi kom dit. Efter rekommendationer av personal så blev det en grillbricka för 2, o vilken middag det blev. Det var så otroligt gott tillagat. Han som skötte grillen visste hur man skall grilla. Mat, personal, service samt ägaren höll väldigt hög klass, rekommenderas, definitivt värt ett besök när ni är i närheten

Tack Uffe H

Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

Besökte tavernan för andra gången och blev lika förtjusta i maten som när vi var här för 2 år sedan. Åt ugnsbakat lamm som var helt underbart. Köttet föll av benen direkt o grytan smakade ljuvligt god. Kommer att gå hit igen så snart vi kommer tillbaka till Agia Marina./ Birgitta o Jan Rexmo.

Tack janrW5959TN
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

jättefin miljö, bra mix grill, god sallad och gott husvin!
bra service, man känner sig väldigt välkommen här :)
tack!

Tack louize2017
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Vi fick denna som rekommendation av kompis. Vi tog en härlig kvälls prommis dit och det ångrade vi inte.
En lugn, härlig familje restaurang med känsla av att vara en verklig genuin Kretiansk taverna
Vi åt en grekisk sallad till förrätt ( delade på två )
Sen tog vi det som Manolis rekommenderade, en biff giouvetsi
Smakade mycket bra, köttet var så mört!
Vinet var väl inte riktigt i vår smak, men totalt sätt ett mysigt ställe

3  Tack 836magnuse
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god mat i äkta grekisk miljö.
En liten familje ägd restaurang som slår varenda turistfälla med hästlängder.
En liten extra bit och gå men varenda meter värt.
Vill du sitta och äta god mat i en grekisk trädgård är det hit du ska gå!

3  Tack NicolasGr33k

Resenärer som tittade på Manolis Taverna Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Besökt Manolis Taverna Restaurant? Berätta vad du tyckte!