Omdömet skrevs 27 juni 2018

Välskött hotell centralt i Agia Marina. Vårt rum låg i bortre delen och kändes rent och fräscht. Balkong med utsikt mot innergård och lite havsutsikt. Poolen var stor men lite kall i slutet på oktober.
Dessvärre hade de flesta restauranger i Agia Marina stängt ner för säsongen när vi åkte på höstlovet, men att ta bussen in till Chania var smidigt. Flera mataffärer nära till hotellet.

Bodde här: oktober 2017
Tack christopherh595
Omdömet skrevs 23 juni 2018 från mobil enhet

Jag har varit på detta hotell förut. Hotellet är väldigt fint och rent. Rummet var toppen. Gratis wifi och AC som fungerade bra. Rummet var nyrenoverat och modernt. Städades bra varjedag. Även poolområdet var bra och kan rekommendera maten i poolbaren. Trevlig personal som är tillmötesgående. Precis utanför hotellet finns busshållplats så det är lätt att ta sig till exempel till Chania. Rekommenderar veekligen detta hotell.

Bodde här: juni 2018, reste ensam
Tack Ronja A
John k, Manager på Atrion Resort Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Dear Traveler.
Thank you for your review and for choosing our hotel.
I’m very happy that you enjoyed your stay here and your experience with cleaning and wifi was good.
I am also glad you enjoyed our food, as this year we have a new Chef in our hotel and the food variety and quality has been upgrated.
I hope your next stay and just around the corner!

Best regards,

Yiannis Kyriakakis
Hotel Manager

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Bra och trevligt hotell. Bra service. Nära till allt. Finns mycket sevärdheter att boka och åka på.
Det enda minus vi ger är att man inte fick någon dryck till middagen när vi betalt halvpension.
En resa man måste göra är att åka till Elafonissis. Den stranden är fin och långgrund. Guiden på bussturen dit berättar lite om Kreta.
Gillar man att dyka så finns både snorklingturer och dykturer att göra för både nybörjare och de med lite mer erfarenhet.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Monica L

Dear Ms Monika L.
Thank you for your review and for choosing our hotel.
I’m very happy that you enjoyed your stay here and your experience with our services.
Unfortunately, drinks are excluded on our Dinner.
I hope your next stay and just around the corner!

Best regards,

Yiannis Kyriakakis
Hotel Manager

Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Köpte 1 veckas charterresa tillsammans med en kompis. Bra hotell för pengarna, 50 m till stranden, affär/supermarket precis bredvid och busshållplatsen som tar dig till Chania ligger precis utanför vid bensinmacken - alltså ett mycket bra läge! Hotellet räknas säkert som lite slitet, men allt funkade och det lilla pentryt var utrustat med det nödvändigaste. Städning varje dag utom söndag, de byter lakan och handdukar två dagar i veckan, detta informerades vi inte om (men var väl heller inget problem). Rent och fint på vårt rum i alla fall. Totalförbud mot att ”reservera” solstolar vid poolen, något vi uppskattade.

Mest äldre och barnfamiljer på hotellet, men det passade oss bra. Bor man på markplan kan man förvänta en del insyn. Aktiviteter vid poolbaren nästan varje kväll, så ta med öronproppar om du är känslig. Provade inte frukost eller middag.

Överlag trevlig personal. Tillgängligt för rullstol med hiss osv. Totalt sett ett bra och prisvärt uppehåll!

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack Magdalena S
Omdömet skrevs 4 maj 2018

Fina rum. God service och mycket vänligt bemötande. Suverän frukostbuffé, med vackra dekorationer, gjorda av grönsaker. Stor pool. Nära strand och hav.
Rent och snyggt.
Kan välja självhushåll. Köpa enstaka frukostar.
Restaurang finns, liksom pooler med happy hour.
Barnvänligt.
Även handikappvänligt