“Himmelsfika! ”
Omdöme om Appelfabriken

Appelfabriken
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Ekerö
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Det tog 40 minuter med bil men det var det verkligen värt. Härlig och mysig miljö, otroligt avspänt. Vi fikade och det var verkligen himmelskt. De har verkligen bakat med kärlek ❤️

Tack AnSo20111015

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

En genuin och härligt avkopplande miljö där du kan botanisera mellan många fina produkter av äpplen. Svenska äpplen med härlig arom

Tack Carina H
Omdömet skrevs 6 december 2017

När man har tröttnat på sin egna trädgård och bakverk åker man hit för avslappning, och kreativ påfyllning.

Tack Katharina E
Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Mysigt utflyktsmål för en god lunch eller bara fika. Tre små hus att sitta i vid regn, annars är det nog trevligt att njuta av trädgården. God hemlagad ekologisk mat. Givetvis äppelpaj med vaniljsås. Roligt för barn att det trippar omkring höns och tupp.

Tack Veronique082014
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi besökte Äppelfabriken för att kombinera nytta med nöje. Samtidigt som vi skulle låta musta årets begränsade äppelskörd, skulle vi passa på att njuta söndagsfika.
Mustningen fungerade bra, snabbt och bra kvalitet men kunde gärna leveraras i 3 liters förpackningar, mer hanterbara, istället för 5 liters.
Fikat var också av bra kvalitet.
Ställets problem är dess popularitet - långa köer, trafikkaos och problem med parkering. Verksamheten är helt enkelt för omfattande för dess infrastruktur/ kapacitet, därav betyget. Komponenterna är utmärkta med helheten fungerade inte en söndag med stor tillströmning av gästar.

1  Tack 325Per

Resenärer som tittade på Appelfabriken tittade också på

Ekerö, Stockholms län

Besökt Appelfabriken? Berätta vad du tyckte!